17.10.14

::TERBANG SI HELANG TERBANG::

17.10.14

Gituuuuu tajuk ko! dah mcm tajuk buku cerpen kanak2 :P

By the time entry ni kluar, aku dah ada kat airport tunggu nk terbang gi langkawi. Pepagi lagi dah gerak dari rumah AJ. Ni kiranya ala2 hadiah percutian dari mak utk aku. Mak & AJ nak bawak aku gi rehat bercuti kat sana 4 hari. Yelah lepas ni ntah bila nk dpt bercutinya. Dah jadi payah nk ke mana2. (tp sebelum ni pun bukannye ada bercuti2 sgt pon. abis2 pun sabtu/ahad je). Berat hati nk tinggalkan bebudak kt umah, lelagi Adek. Skang ni manja melampau sungguh si ostajah diva cerdik tu. Melekat aje ngan aku. Harap2 aku gi ni ok la tinggal dgn abahnye. Umpan dia dengan bantal busuk aku je nnt. huhu...

Ok, balik minggu depan nnt kalau aku R.A.J.I.N, aku hapdet la ye. Mcm biasa, aku tepek kt pesbuk je dulu kot. bubye all...muahhhhhhhhhhhhh!





3 comments:

el said...

wahhhhhhh bestnye g langkawi
oklah tu aii..at least hang dpt terapi diri kat sn..dun fikir byk2 k..have a nice holiday there...

mamabeauty said...

have a gud rest than,, enjoy your holiday

ArY + ShA = AmZaR FaYyAdH said...

Assalam kak,
Samaaaalaaaaa....
iols pun p langkawi 17-19 oct..
cotik2 b'day with familia he3

klik klik (^_^)