18.3.15

::KETAGIH::

18.3.15

WORDLESS WEDNESDAY kononnye. tp aku nk tulis2 gak skit :P


Ni aku nk cerita pasal ketagihan aku skang. Bukan la ketagih isap dadah :P Tapi pelik tau..masa aku peknen dulu takde pulak buat keje gini. Skang ni baru kene. Kowang jgn propa nk kata aku peknen lak ye. Aku dah tak boleh pon. Tp aku tak tau la ada kene mengena dengan hormon ke tidak. Haritu masa dpt blood test result, ada tertulis kt situ kandungan hormon kelenjar aku tinggi giler. Kalau org normal dlm 1.0 - 2.0 je gitu. Tapi aku punye 143! Tu pon aku kene lps 2 bulan cuci darah. Semenjak2 tu le aku ketagih benda2 ni..



sabun dettol
bau sabun tu. tak kisah la yg sabun mandi ke...yg cuci lantai ke. mak oiiii, rasa nk jilat2 je bila bau tu naik. sampaikan kt rumah aku, ada sebijik yg sabun mandi punye utk aku sedut. aku bukak kertas dia yg belah tepi tu je..so, sambil2 aku tengok tv ke..lalu kt ruang tamu/bilik aku ke..aku ada letak idong aku kt peket sabun tu. dapnye bau dia...leleh air liur tau :P



beras mentah
dlm kete aku ada sebekas utk aku kudap2, kunyah2 masa drive. kat umah pon ada sebekas kecik aku letak depan tv. tengok gambar ni pon duk terbayang2 aku kunyah beras tu. adoiii...sedapnye..
yang ni aku ada geng. si Biah! boleh tak kowang bayangkan, baru2 ni masa kitaorg gi tengok wayang, org len sibuk mkn popcorn, aku dgn mak kunyah beras. hahaha...biah siap bawak bekal hokey..krup krap krup krap kami kunyah. tp skit2 la..aku tak tau la apa efek kalau mkn beras mentah ni..yg aku tau, layan je bila kunyah2 tu. hehe



vicks inhaler
aku rasa yg ni dah tahap kronik. tak silap aku dah 4 btg aku sedut habis. kejap2 kang aku sumbat dlm lobang idong. rasa lega giler. stoned wei! hahahaha..yg ni memang sentiasa aku usung ke hulu ke hilir. kowang boleh agak tak betapa luasnya lobang idong aku skang? *_*






10 comments:

eynda said...

Sabun dettol & inhaler tu eynda pun suka bau...inhaler sentiasa ada tepi bantal kekeke... tapi beras tu tak pernah pulak nguyahnyer... ini memang tabiat wanita peknen ni hahaha... sah hormon ;-)

shaliza said...

salam kak...beras tu tak elok kak nk kunyah2 macam gitu...harap akak boleh elakkan dari makan beras mentah tu:-)

deaf-angel said...

Ko bebaik..
Besok ketagih bau bantal busuk, nayakau.

Kehulu kehilir kau bawak candu tu, tergentel2 hujung bantal tu.

A.I said...

eynda,
oooo...eynda pon ye? hehe. sedap tol bau tu kan? mcm takmo lepas2. tp tuler, rasanya sebab hormon la kot :D

shaliza,
tuler, akak mcm penah dengar org kata tak elok. tp sebab apa ye? akak lak mcm dah tak boleh nk brenti kunyah beras tu. ni pun tahan2 jugak ni. huhu..help me!

deaf-angle,
ko niiii....! tak tau lagi ye? tang bantal busuk tu takyah tunggu hormon aku naik. mmg aku berkubang dgn bantal busuk tu je kt umah. dari aku muda remaja lagi dh ada bantal tu smp skang pon aku gentel lagi. bebila nnt aku tunjuk ye. jgn muntah ijo lak kau tengok nnt..muahahaha


Ibu n Abah said...

Hahahahahaha
Akak pun giler bau sabun
Sabun yg kami jadikan sabun basuh tangan masa kecik dulu
Datang gerammmm .. Akak sampai geget sabun tu..
Rasa pelek lidah lepas tu....
Berhenti geget tp tak berhenti nak baunya.

A.I said...

Akak,
mak oiii...sampai geget? hahahaha. tak menahan kan kak? sedap tul bau dia..

Alin Marlini said...

suka bau sabun...sedappp

A.I said...

Alin,
sedap kan? rasa mcm nk kunyah2 je.

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam sis,
he3
jenuh kembang la idung do sedut menatang tu sampai 4 batang dah he3

AzrinaAhmad said...

Kak, balik kg haritu mak gi jumpa kawan dia, ceritanya kawan dia dulu masa peknen ketagih gigit beras jugak!!!! Tapi kaedahnya dia goreng dulu beras tu dalam kuali tanpa minyak. ce akak try, mana tahu agi sodap hahaaha

klik klik (^_^)