28.5.15

::TAK SEDOR DIRI::

28.5.15


Sape yg tak menyedor diri tu? aku le ;P  Gitewww

Ni aku nk tunjuk enpon aku kt kowang. eh..tapi bukannye nk meriak ke apa. takde benda nk aku riakkan dengan kowang pon. aku bukannye guna enpon yg rege ribu riban tu. enpon aku tak smp pon 5rat regenya.

Haritu masa ada kenduri kt bawah penthouse kos rendah aku, aku usung skali la enpon aku. jenjiran aku duk membelek2 kata comel la hape. rupa2nya dowang ingat tu enpon anak aku. choiiii.. bila aku ckp tu enpon aku, memasing membahan pakat gelakkan aku..nyampah tau. haha. tp nak buat camne. aku mmg suka ngan kartun2 ni. Anak2 aku, si angah & adek dah tak berkenan sgt ngan kartun2. Kononnye dah fefeeling remaja sgt la. nk yg munge2 je. elehhhh..mama pedulik apa. yg penting comel ^_^  Along & Bb suka lagi kartun. Tp bb tu takyah tanya la. Opkos la dia suke kartun budak lelaki. 

ok2, meh aku tayang apa yg ada kt enpon aku...


wallpaper lock screen


wallpaper


wallpaper whatsapp


melampau tau pompuan ni..keyboard pon hello kitty gak ha..ish


ha..amik! cover enpon aku. dah kertu gini pon pakai yg ni lagi. ko mampu? kak ai je yg mampu. kecelaruan umur sgt pompuan ni gamaknya. umur dah 38, tp fefeeling mcm 18. hak hak..


tapi aku benornya suka sesangat dengan keropi ni. dari kecik dulu lagi brg2 aku banyak yg ni termasuklah alat tulis. tapi skang dah payah nk jumpa. dulu ada tempat dia kt The Mall & Sg Wang. Kalau la ada cover yg ni, lagi kiut enpon aku ^____^



6 comments:

deaf-angel said...

ringtone apa Ai?
dangdut ke?

A.I said...

deaf-angle,
ehhhhh ko ni (mcm tau2 je) mana ada ;P

Anis Ismail said...

Ehh 18 tahun ye?
Ke 16...

Alueyah said...

Kak ai, buatlah kelas mekap..kita nk sgt bljr jenis2 mekap,jenis berus,brand best..kalau kovensional kelas ribu2 ramai pulak tu..kak ai pikior2 kan lah bulih tak?
Timing weekend ke, byr kita mesti bayar kak..
Buat kat taman pon boleh..haha
Kak boleyh la eyhh...plis2

A.I said...

Anis Ismail,
a'ah..kita 18th la (+20thn) ;P

Alueyah,
hehehe...InsyaAllah, kalau2 terbukak ati akak nnt akak buat yek. Tp ntah bila la agaknye kannn. haha.. :D

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam sis,
he3
antu alo kity yer :P

klik klik (^_^)