3.6.15

::ANaK BERANaK::

3.6.15

Dah tak tau nk hapdet apa. Ada cerita pasal hari sukan bebudak ni tapi dah mcm basi bebenor lak criternya. Dah coti skolah pon ni ha. Tengok la nnt bebila aku rajin aku hapdet. Ni secara rawak jelah yg mana ada dlm enpon aku ni. Ni pon masalah negara gak benornya ni. Dah la gambar kejap gelap, kejap terang. Nak transfer trus ke pc pon tak boleh. Aku kene inbox fb aku sendiri, pastu baru aku copy masuk pc. choii sgt kan..

Cuti2 skolah ni takde la aku bangun awal pagi sgt. Biasanya kul 4-4:30 aku dah bangun. Skang ni kul 5:30 baru aku bangun. Goreng2kan naget ke..chicken ball ke..tinggalkan utk bebudak tu bekpes. Roti toksah criter la. Memacam jenis ada atas meja kt rumah tu. Dah mcm kedai mamak dah aku tengok. Anak2 aku tu kan spesis pirahna. Mengunyah sesaje. Alhamdullilah la selera dowang mmg ada. Tp tuler pulak, ntah mana peginya makanan yg dowang telan tu tak tau le aku. Badan memasing kudut kepeng je ;P 

Tengahari anak2 aku ni mkn nasik mcm biasa, kat rumah ema. Aku ni utk kowang2 yg tak tau lagi tu, mmg le dah brenti keje. Tp bila hari tak mencuci dare, aku masuk gak opis. Ala2 part time gitu. Sayang nk brenti terus. Dah berbelas tahun keje kat opis ni. Lagi pon bos aku ok je. Boleh gak duit gaji tu buat blanje beli jajan kannnnnn...hehe. Alhamdullilah, sejak dua menjak ni rezeki aku murah. Syukur sesangat. Mekap pon aku still on lagi. Ada job, aku redah aje ke mana pon. rezeki anak2 ^_^


fefeeling gi holiday kt cameron highlands kononnye. hak hak
walhal ni kt Shell. benti berak kencing jap lps hantar Angah kat skolah, ada tuisyen.

pastu trus gi tesco beli laok

ni Ahad haritu...lps subuh trus gerak gi Shah Alam. ada mekap nikah & sanding. semua ikut skali sebab kesian kt bebudak tu. tiap kali cuti skolah, takde pon bawak gi memana. Skang ni lagi la payah. nak bawak weekdays pon tak boleh. aku kan mencuci dare. tp tengok la kot2 boleh adjust ke apa nnt. sian lak kt bebudak tu. tp nk gi mana lak yek? kepala hotak aku ni mikir nk g cameron je. boleh relax2 ;)

pilot of the day.. siyesnya ko bang :P

aloloooo...siannye..memasing sambung tido dlm kete ha..

settle mekap, makan dulu anak branak kt umah perantin tu kenyang2 (pandai mak ko), pastu bawak dowang gi Sg Wang. jenjalan kat sana. beli kasut raye siap. best giler kt situ. kasut fancy2, murah2.. :)

ini kejadian 2 minggu lps tak silap aku..sesopin kat Popular.

memasing gigih pilih barang. bayo guna duit sendiri. hehe..

ni masa mkn kat Flamings. suka tol mama tengok si kededek ni mkn ketam. pandai dia sepit isi tu dengan chopstick. bersih dia mkn. kiutnya lahai..siap ko dek. balik cuci ni nnt mama kunyah2 ko..siap!

ini aku dah tak ingat bila. tp mcm biasalah kan..tiap 2-3 bulan sekali mesti aku bawak bebudak ni mengembek. nak mkn kambeng selalu tu tak dapek la nak oii. dah la mama ko ni pantang makan (tipu) ;P

ni masa gi makan eskem kt mekdi mlm tadi

mama..jom selpie - kata along. 
ayoh! - kata mama

akulah keliwon langsuir...eeeeeeeeeeeeeeehihihi




ish..

anje kededek mama ye ye nih!
sedap betol kunyah budak ni..gerammmmm

ok, tu je. tapi aku ingat lepas ni aku nk pilih satu hari yg boleh aku hapdet gambar2 kt ig aku tepek kat sini. takde la nnt belog goblok aku ni berkulat. kannn? ;)


3 comments:

adarnadzmie said...

suka akak tgk ko Ai anak beranak.... macam kawan2...haha...sama besar semua....

deaf-angel said...

nak cerita pasal makan tampal sekarang..
nanti kang bulan puasa ko cerita pasal makan kambing makan eskrem kan ko yang terbuka kang haha

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam sis,
memacam posin yer
adik manja betoi kan3

klik klik (^_^)