29.3.16

::TEPUNG KEK SEGERA MAK LANG'S::

29.3.16


Korang ingat tak masa anak2 aku kat umah tu gigih feeling buat kek ceklat. last2 kek tu jadi mcm kuih bingka? haha..tak boleh blah. sib bek habis gak kene makan sbb rupa je hodoh tp rasa sedap ;)

Tup2 haritu ada kawan aku bagi cuba tepung kek segara. katanya yg ini kalau bebudak buat pun kompom menjadi. wahhhhhhhhh..excited dah bebudak kat umah tu. Weekend haritu baru dpt buat. mak oiii, memang senang giler. tinggal nak kene sediakan telo & susu je. bahan2 lain dah siap ada dalam peket tu. tp siyes la..memang senang giler tau. bebudak pun boleh buat sendiri. sedap lak tu..





angah buat kek ceklat, bb buat cheese kek & puding caramel
eh, tapi aku takde gambar ciskek tu. tak ingat sebab benda tu lps siap masuk dlm esbok. kluarkan bebudak tu trus potong & makan. al katam la jadinye. haha..


tambah telo, susu & minyak je skit


tu diaaaaaa....gebu oii keknya. ceklatnya tu pun sedap. 
sap sap soi je siap. mudah, kejap & sedap! giteww..

yg ni gula pun dah siap disediakan..

yg ini lagi la senang giler. campak dlm blender je..pastu sumbat dlm esbok. makan sejuk2. perghhh...thorbaek sedap dia.

maceh bebanyak ye Afzan. mmg best la tepung2 segera ni. minggu ni nak try buat kek marbel & pizza pulak ;)

kalau korang nak rasa, sila order sendiri ye. haha...






1 comment:

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

klik klik (^_^)