4.4.16

::INSTA_22::

4.4.16









24.3.16 - ini mak aku. biah nama dia. nama glems masa memuda dulu, ruby 😁 dlm blog, aku suka gelarkan dia datin biah / biah ronggeng. mak ialah org yg terrrrrpaling memahami aku, yg terrrrrpaling tau apa yg aku pikir. aku yg dah berumur & beranak pinak ni pon dia masih manjakan aku. kalau bebila aku lari bawa hati / saje nk lelepak tenangkan jiwa kt umah dia, cepat2 disumbatnye aku mkn. dia goreng telo mata pun aku rasa itu ialah telo mata yg paling tersedap dlm donia. sebelom aku mula cuci darah dulu, mak bwk aku gi bercuti kt langkawi. sepanjang masa dimanja2kan aku ni. tido pun dipopok sampai aku lena, makan bersuap, sapukan aku minyak panas & pakaikan stokin. layan aku betol2 mcm budak kecik lagi. smp la skang pun mak masih popok2 & ciom2 aku. tp korang jgn salah faham ye. mak bukan layan aku sorang je mcmtu, tp mak layan sama je semua anak6 dia. mak ni memang penyayang, mak kelakar, suara mak mcm halilintar (menurun ke aku ni ha 😜) ... tiap kali kami call/jumpa mak, mesti mak ucap 'love u' kat kami adik bradik. aku tak dapat bayangkan kalau mak takde. sumpah aku nk mati dulu sebelum dia. kat abah pun aku rindu sesgt. abah adalah bapak yg terpaling understanding di donia. i miss u so much abah. Al ~ Fatihah... 
‪#‎sayangmak‬ ‪#‎rinduabah‬










3 comments:

deaf-angel said...

Pakaikan stokin?
amboi...
Melampau betul.

Orang puteh panggil ni "taking advantage". Ambil kesempatan gitu. Hoho.

A.I said...

deaf-angle,
elehhhhhhhhhhhhhhhhhh..ko jeles kannnnnnnnnnn ;P

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

klik klik (^_^)