12.7.16

::RAYE 2016::

12.7.16

Selamat Hari Raye, Maaf Zahir & Batin uols ^_^

 ..patutnya tahun ni kami anak branak nak beraye kat Rawang je sebab mak tak brape sihat lagi. tp last minit mak nak jugak balik umah dia kat melaka nu. rindu rumah katanye, lagi pon tak penah lagi kami beraye kat sini. mmg biasanya balik ke melaka. kebetulan tahun ni kami adik bradik turn beraya sesama. tahun lepas memasing beraye rumah mak mentua. mmg gini la kami tetiap tahun pun. ikut turn gini supaya kami dpt beraye sekali, sesama. aku balik lewat, malam raye baru smp. sebab selasa tu aku masih mencuci dare lagi. si iena, ct, naemah dgn laki memasing la yg gigih masak & mengemas. mak tak brape sihat lagi..tp semua pon menjadi, sedap..sama mcm yg mak buat. mmg thorbaek la korang :) 

Baju2 kami semua tahun ni si AJ yg jahitkan..senang skang ni, beli kain pastu campak je kat dia. cantek jahitan ko..lepas ni boleh la campak lagi ye..ngeeee

Macam biasalah, rumah meriah mcm nak meletop. hehe..sronok beronok ronok bila dpt berkumpul gitu. aku balik ke sini raye ke2 tgh malam sbb awal pagi jumaat tu nk kene cuci dare. tp takpe, sebab mak & yg lelain pon sabtu tu dah balik ke sini balik :)

Semoga mak diberi kesihatan yg baik & kembali hepi macam dedulu. sian tengok mak tak sihat gitu..mak cepat2 sihat tau, intan nak angkut mak gi jejimba ni ;)


ok2..angah & bb lak dah nak cicirkan mama. makin tenggelam nampaknye mak ko nak..yg si along tu toksah ckp la. mcm zirafah!


Cakkkkk!


mama tompang selit sat na..sib bek kepala ko masuk frame long. kahhhhhhh
oh ye, tahun ni kami anak branak sedondong buah kedondong kaler belacan. dah mcm kumpulan nasyid  :P
baju tu kosong je, kain je jalur2. aku tepek sendiri dokoh tu bagi nampak berseri skit..


sayanggggggggg anak4 mama





nah mak..amik 3k duit raye ni gi beli eskem :P


huru hara meriah masa salam raye & kutip duit raye ^_^





cayang abg long..


anak2 biah ronggeng..luv u all!


wenggggg





ini la seketol adik pompuan aku, iena..kami ni umur jarak setahun je. bukan men biah dulu tau, habis pantang je trus lekat budak ni pulak. hehe..udah le kemana2 arwah abah dulu pakaikan kami baju, kasut yg sama. org semua ingat kami ni kembo :P


cik abe weii...


haa...dorang ni baru kembar betol. adik bongsu aku, AJ & Ayoi.
tak serupa kan? sbb mak kata dorang duk 2 uri dalam perut. tu sebab lain kejadiannye.haha..




sayang my syorga so much!


girl power!


family iena (adik aku)

family sam (adik aku)


kanda & dinda..


si kembo


dam dam dum..bunyi mercun..
(tp mercun org len yg main, kami main bunge api je)


aku balik melaka haritu, dorang semua dah siap masak rendang ayam pencen, rendang cili api daging campor, ketupat palas, nasik impit..aku tukang makan aje. sakit kronik katanyer kann..duk jelah dlm bilik. muahahahaha..


2 comments:

deaf-angel said...

Wahhh kumpulan nasyid photoshoot cover album pertama gitu

Susan said...

I felt exceptionally glad while perusing this site. This was truly exceptionally enlightening site for me. I truly preferred it. This was truly a sincere post. Much obliged! Insta stalker With best Instagram profile web viewer, you can stalk any users and stories highlights, Anonymously Online Instagram User Posts and Highlights ...

klik klik (^_^)