27.3.09

::BAKSO::


Lalalalalalalalala...

Sangat MENGERIKANNNNNNNNNNNNNNNNNN....muahahahahahahaha

Ni ler menu malam aku utk 2 hari ni. Ni je yg selamat masuk dalam pewot aku. Yang lain, pas makan je muntah! huh! Sedap giler wei bakso ni. Aku beli kat food court umah aku je..kowang nk try, meh la datang beli sendiri. muahahahahahahahaha..(gelak syaiton!) teringat lak masa sebeday Opet aku tahun lepas kan? giler bapak punye sedap le 'Ayah' masak bakso tu..huhuhu..nangis montot aku makan!

sebelom digaul ya ibuk..

wah..ranum bangat bebola dagingnya!!

SLURPPPPPPPPPP

Ayoh dong ahhhhhh!!

~masa kowang baca entry aku ni, aku sedang gigih pegi Spital Selayang & Klinik RM1 kat Rawang..huhuhu..lotih makcik!


19 comments:

farrah said...

Fuihhhh sedapnya baksooooo, meleleh2 air liur saya tengok huhu.

Dalam banyak2 masakan indon, bakso ni memang termantop la. Isk, terbayang-bayang je kesedapannya ni...

el said...

MASYALLAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SEDAP GILER AKU TGK BAKSO NIIIIIIIIIII...SLURPPPPPPPPPPPP
AKU NAKKKKKKKKKKKKKKK MKN JUGAKKKKKKKKKK

Ciklinn said...

ermm nyum nyum.....

TuYa said...

aku x tau la kak ai..mmg ko magic la..ape2 makanan yg di tepek kat blog kak ai ni,mesti aku meleleh air liur..pastu sibuk la gak nak g cari beli..ajaib2..

Mizz_Ila said...

sodapnyeeeeeeeeeeeee

cerpelai said...

Tak pernah makan bakso seumur hidup..
Lakso tu ada laa..
Kehkehkeh..

nabilah_2908 said...

haha..stuju ngn T.u.Y.a
sedap nyer...nk time2 ujn2 cm gnie..if dpt semangkuk..huhuhu...lapo jd nyer

Syafa said...

adoiii kak ai!!!dah la ujan2..sejuk2 ni...tgk lak bebola daging tu..nak wehhhhhhhhhhhhhhh..tapi selama aku mkn bakso,yg paling sedap "ayah" ely wat ler!!yg lain x sodappp!!!!

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

kak.....ada pinggan kosong tak..
nak tampung air liur aku yg meleleh2 nie....
sedap ooo bakso...
bakso kat kantin opis aku nie pun sedap kak...slalu aku request letak bebola daging tu biar lebih...byr sama RM2....kah kah kah

hu hu hu
pedas, panas....kecur ler kak

nita said...

naperr ko menyeksa akak ngan menu2 ko itewwww..

*MaMa HeRdA* said...

sedapnyeeee k.ai..ber'kocok' aku..tgk meat ball tu..adeh...mmgggg mengerikannnnnnn...

☆ lieya latif ☆ said...

sian ko kak, tak abis2 ulang alik ke spital....semoga ko kuat ye kak....

waaaaaaalaaaaaaaaaaaaaa...berpinau tgk bakso nie....lapo dibuatnyer...sedap2....kak, aku suke bakso nie, tapi kalo pekena ngan sambal die....perghhh makan sampai berair laa bijik mate he he he ,tak sampai 1 jam akuakan berlari2 bapak ke toilet.....ha a ha haha perut aku ni manje kak, tak tahan pedas2 ni....

Tink said...

cet ko ni... wat air lioq leleh je petang2 ni lahhh!!

Big Mamma Bukhari said...

tak penah makan.. tp teringin nak makan.. nampak macam sedap sangat tu!!
have a great weekend kak ai!!

Ummi Nuhlan said...

wei kak ai...bakso ni mcm bihun sup ek..cuma ganti bebola daging je kan????sedapnya...
meleleh.....x ingattttttt

FaizAmY said...

haah la kak ai..aku teringat lak mase befdey opet ko ari tu..hhuuhuhh...sgt menyelerakan..meleleh air liur aku skrg ni..huhuhuuh

Anonymous said...

best gak nampak kan...kan sini pon glamer bakso....tp aku x penah gi beli lagi...hhuhu

Wardatul Syifa' said...

kak ai..

moh datang Medan, Indon...
bakso dia lagi gedabak besau...
siyes nnti akak nangis2 nak makan...

♥ Eda ♥ said...

bakso ni bebola tu yg buat ghairah tuh...pekena lak sambal kicap melecet jubo...i likeeeeeeee...

klik klik (^_^)