12.3.09

::HARI BUAH DADA::


SELAMAT HARI BUAH PINGGANG UTK AKU
(keh keh..boleh lak wish camni ye? ehhh..ngan ai boleh je!)


Hari ni merupakan Hari Buah Pinggang Sedunia. Untuk kengkawan yg senasib ngan aku, aku harap kita akan tabah dan dikurniakan semangat yg kuat untuk melalui hari-hari yg mendatang. Dan kepada kengkawan yg lain, harap korang semua menjaga kesihatan masing-masing. Dan doa aku utk korang semua semoga Allah memberkati & memberikan kesihatan yg baik utk semua.

~ai lebiu all~








gambar di atas tidak ada kena-mengena langsung dengan buah pinggang!
tp yg buat aku heran tu, boleh pulak bekam kat kepala ye?
aku rasa aku kene buat camtu gak arr..
bagi menstabilkan balik kepala hotak aku ni.
Keh keh

17 comments:

miss♥wahida said...

akak..selamat hari ginjal sedunia...huhuhuhuhuhu..mak saya pun ada kidney problem yg bezanye dia dah kena dialisis..semoga akak sentiasa sehat n ceria...mmmmuahhhhh

nabilah_2908 said...

happy world kidney day tuk akk.. :)

moga akk dikurniakan kesihatan yg berpanjangan...amin..(^_^)

Mizz_Ila said...

happy world kidney kak ai! aku doakan ko selalu tabah & happy melalui kehidupan ko bersama famili & mak-mak ayam.

Hari aku plak august nanti..HARI BUAH DADA! kahh...

bekam mmg la boleh kat kepala. ada hari sunat yg sesuai berbekam mengikut penyakit tau.abah aku penah bekam kat kepala.

☆ lieya latif ☆ said...

sian ko kak.....mudah-mudahan sakit ko cepat sembuh, tak larat kan kak dok asyik laaa kene gi spital ...tapi nak buat camne dah terpakse....semoga akak cepat sembuh....


lawak guling2 aku tgk pic last tu....hahahaahah...kalo ko pun aku rase kene kak wat rawatan tu, tapi dos ko... kene yg plg tinggilaa sebab tahap kemerengan ko tinggi...he eeheh eh...eh tapi tak yah laa nanti ko dah tak mereng tak syok aku nanti tau...aku suke ko skrang ....hehehehe

re:...kat bhgn perancangan dan pembangunan...ade tak abg ezli sampaikan salam lieya kat akak....die tu tak abis2 ingat lieya nak sampai kan salam kat bini die....hish!! tak hingin aiiihhh.... (ops ko jgn ckp ngan die plak kak)

Tink said...

happy world kidney ai!
mUGA KO CEPAT BAIK!!!!!!!!!!!!!

elly @ suely said...

pg td dgr radio... SELAMAT HARI BUAH PINGGANG KAK! memg kalo dgr pasai kidney ni memg ingat kat akak je...

Syafa said...

SELAMAT HARI BUAH PINGGANG SEDUNIA BUAT KAKAK KU YG GETIKSSDAN BUAT RAKAN2 SEANGKATAN KAKAKKU YG MENGHIDAPI PENYAKIT INI..AKU SELALU DOAKAN SEMOGA KO CEPAT2 LA SEMBUH SEMUANYER YE KAK..AMINNN

Anonymous said...

semoga cepat sembuh..amin... :)

♥ Che NamNam ♥ said...

happy world kidney kak ai!
haku mmg ikuti blog akak dr 1st n3 lagik...aku raser bangga ngan ko kak sebab ko kuat dan tabah sgt...
Dan sebab itulah ko insan terpilih..bukan utk sakit tapi utk menerima ujian dr Allah..sesungguhnyer Allah menurunkan ujian dan dugaan utk hambanya yg disayangi..jgn pernah berputus asa kak...
moga akak terus bahagia dan ceria disamping abg kaman dan anak2..

Ryn said...

Selamat Hari Kidney Sedonia...peace~~

♥ Eda ♥ said...

tadi pun aku der dengar kat radio..selamat hari buah pinggang kak ai mamek.. semoga ko kuatkan semangat utk lawan penyakit yer.. ;)

ai lap u tooo so very keringgg ..
muaaaaah muahhhhhhh ;)

fazilzura said...

KAK mon .. selamat ari buah pingang..
di harap akak sihattt sentiasa...

saveme_zero said...

selamat hari buah dada kak ai. moga ko akan sihat selalu & vogueeee!!

atie said...

SLAMAT HARI GINJAL SEDUNIA.SMOGA KAK AI DIKURNIAKAN KESIHATAN YG BERKEKALAN.AMIN...MUAH...SAYANG KAK AI GAK...

D.O.U.B.L.E...S said...

aku doakan supaya ko cepat sembuh kak..kuatkan semangat..

FaizAmY said...

happy world kidney utk ko kak ai..smg ko terus tabah k...kak ai bekam kepale tu kan fil aku suke buat..kalau die buatkan sure rambut die botak kat situ..tp tang lain ade rambut..pelik aku pastu nk suh kitorg wat jgk..x nak aku.. takot..ekekek..

cik helena said...

kak ai..semoge tabah tempuh ujian ni ea..kte doakan akak sihat walafiat!

klik klik (^_^)