18.3.09

::MENGGILA DI OPIS!::


AKU DAH SAMPAI KAT OPIS!!!!!!!!!!!!!!!

Aku tengah brenti menggila. Nk rehatkan otak jap. huhuhu..aku mmg bizi giler la skang ni. Keras kentong pala hotak aku ni. Rasa cam nk brenti keje JAP. Pastu time nk gaji, aku masuk balik opis. Boleh ke buat camtu bos?

Sib bek la kat Klinik tadi tak ramai org. Maybe sbb hujan kot. Aku dpt no 8 tadi. Takde cocok2 apa pon. Nurse just nk check perkembangan Oopet aku ni je..

nape mata camtu Oopet?! dia mmg marah kalau org nk tolong sarongkan kasut dia. Dia nk buat sendiri. isk! lambat le Deq ooiii...

posing dlm lif
Kak Ngah, aku still tak basuh lagi tudung ni..
wakakakakakaka

terkedek-kedek

Oopet landing isap susu kt klinik..
Bukan takde kusi kt klinik ni.
Tp aku laki bini lagi selesa duk bersila kat bawah.
Yg mana ade baby kecik2 pon suka lepak bersila kat bawah ni je..
Skang ni Klinik Desa ni dah berekon.
bagus la..camni baru selesa


misi2 sedang menjalankan tugas.
aku suka ngan dowang ni..baik2 belaka..
masuk lak ngan mulut puaka aku ni,
gamat lam bilik rawatan tu! kih kih


report from nurse



6 comments:

♥ Che NamNam ♥ said...

biler tgk dak opet jerk..tingat kat danial..uhuk uhuk Danial tak sihat...sedeyyyy nyerrr...nanges..!!

nabilah_2908 said...

opet akk tue mmg cute sesangt.. :)

Mizz_Ila said...

cek up ye...

izz lom cocok lg utk setahun setengah..bulan ni dah setahun 7 bln
next week baru cucuk

Unknown said...

Waaa. honeymoon ler ni...anak2 semua hantar balik Melaka yer...oooo Opet jer ada yer. Tak leh honeymoon ler gitu.

saveme_zero said...

dah cek up ekk..sib baik xde cucuk. bersih je aku tgk kinik ni kak ai. kinik kat tmpt aku tu...cam ampeh.

Syafa said...

oppet ko sgt chomelll...suke aku tgk dia!!!!

klik klik (^_^)