23.12.13

::BUTIRAN DEBU::

23.12.13

Butiran debu lah sangatttttt :P

Kali ni lagi teruk dari yg hari tu punye. Melampau sungguh la. Aku ni bukannye apa, boleh je park kete kat tmpt lain. Tp aku malas nk berlari2 anak gi bayar tmpt parking. Kene gi mesin tu smp 2 kali turun, pastu nk menapak lak. huhuhu...silap haribulan, time petang nk amik kete time balik keje tu nnt ada org double park pulak. So, aku redhakan ajelah kete aku diselubungi debu2 berterbangan bak salji....

ni darling mamak basikal aku baru je lepas cucikan kete...apa pun tak boleh uols

salji turun dengan melebat...heh heh

nampak pasir yg menggunung kat hujung tu? 
(cantik lak awan time ni)

lori duk ulang alik amik pasir tu. sbb kat area opis aku ni ada buat projek apa ntah.  kalau hujan kat dlm tmpt parking ni boleh jadi kolam renang, lobang sana, lobang sini..beso2 lak tu. 
huhu...berserah jelahhhh...



No comments:

klik klik (^_^)