31.12.13

::SESI BERLONGGOK ANAK BRANAK BIAH DI PENGHUJUNG 2013::

31.12.13

(tajuk entry panjang berjela. bolehhhh?)

Ahad haritu kami anak branak biah berlonggok kat PD. Mana lagi kalau bukan kat Seri Intan TM Resort. Si Iena sewa situ dari Ahad smp Isnin. Tp aku tak stay sana. Ahad malam tu balik. Dapat anak2 aku berkubang kat sana pun jadik le. Memasing dah hitam rentung aku tengok :P


mekaseh bebanyak ye na ^_____^

the makanans
memacam ada. CT masak laksa, siap bawak dapor panaskan kuah laksa yg meletop sedap tu. Iena ngan mak bawak nasik & lauk pauk. kuih, sandwish sume ada. aku sponsor air je. mih mih mih...

sementara nk tunggu check in, dak ayoi sewakan port kat tepi laut ni dulu..
makanya, bergosip lah kami anak branak kat situ. mcm nak tercabot khemah ngan sore petir kami. muahahahaha

separoh dari kami ^____^
(separoh lagi ada kat kolam dah)
Aisha (adik CT) sefamily pun join skali. Echa, anak si ema pun aku angkut. dia pun sama mcm anak2 aku, tak ke mana pun cuti skolah ni..

kau! sampai terkangkang aku makan laksa si CT :P

yelahhh...yelahhh...nak jugak kennn


BB, aiman ngan muiz je yg men pasir. yg lain sume awal2 dah berendam kat kolam.


kluar rumah terus terjun kolam

sambung gosip kat beranda ni pulak. hahahaha...

sampai kecut hitam kowang berendam!

hamboiiii.....bapaknye yg hover

smp kejung kaki si along, berkubang tak naik2

sronok beronok2 kowang ye ^______^

malam memasing dah keletihan, main lite2 je ha...
malam tu aku, abg long, sam ct balik. yang tinggal sana family iena, AJ ngan mak je :)



Hari ni aku dah start cuti. nak bawak bebudak ni settlekan beli buku & alat tulis apa bagai. Girls day out lagik! hehehe....ok, chau chin chauuuu...







No comments:

klik klik (^_^)