9.12.13

::NON HADO MOOD::

9.12.13




rasa mcm nk terjun jew, rasa mcm nak giler jew..


SIYES aku dah tak tau nk hapdet apa ntah kat sini. Idop aku penoh dengan kejahanaman. enpon jahanam, komputer kat umah jahanam..eh, semua lah! otak pun dah hampir2 nk jahanam ni. Overloaded dah ni. Tak mungkin lah aku beli enpon baru skang ni sbb baik duit tu aku siapkan skolah anak2 aku kan? Komputer tu pun sbb aku mikirkan anak2 aku kt rumah tu le yg aku repair gak. Sib bek la ada job mekap sabtu haritu, duit tu skit aku buat repair komputer. Sian kat bebudak kat rumah..boring. Anak2 aku sume dah ada tu, Along ngan Angah dah balik dari Melaka. 

Mcm biasalah, time2 cuti skolah ni anak2 aku mana ada aku penah nk dpt bawak gi holiday sana sini. Sian tol. Habis2 pun berkubang mandi kat sungai jelah. Dah musim ujan lak skang ni. Bahaya. Aku tak boleh nk mikir apa2 lagi skang ni. Kepala hotak aku duk tumpukan skolah bebudak tu je. Minggu depan la kot baru dpt nk beli skit2. Kowang bayangkanlah, 4 org semuanya skolah. Tp sib bek la along & angah keperluannya tak brape sgt. Cuma nk ganti kasut ngan kain skolah je. Tp BB ngan Adek kene sediakan utk 2 sesi skolah skali. Sek Agama & Sek Kebangsaaan. Tau la BB camne kan? Lasak. Semuanya dah habis lunyai. Nak kene beli buku skolah dowang jugak.. ok, Fokus..Fokus.. Harap2 badan aku kuat, sihat nk buat job mekap yg ada. InsyaAllah, ada rezeki utk anak2 kat rumah tu ^______^

Ok dah...bubyeeeeeeee





5 comments:

Kniedaz said...

insya Allah rezeki anak-anak tu sentiasa ada. ^_^

deaf-angel said...

kalau kau lelaki aku akan bilang kau kata keramat " A Man's Got To Do What A Man's Got To Do".

Tapi kau ubah la sikit kot?
A Mum's Got To Do What A Mum's Got To Do".

A.I said...

Kniedaz,
Insyaallah...mmg akan ada rezeki utk anak2 tu, yg penting..usaha :)

Deaf-Angle,
hahahaha...kretip la kau. betoi3. aku suka ngan kata keramat kau tu. Yeahhhhh!!!

deaf-angel said...

See? Kau tekadkan dalam hati prinsip ni setiap kali ko rasa down. Insyallah, terus motivate kembali diri kau.

A.I said...

Deaf-Angle,
Baekkkkk! Mekaseh bebanyak pren. ailebiu ^_____^

klik klik (^_^)