13.4.16

::JATUH DARI LANGIT::

13.4.16

Alhamdullilah smalam aku ada dpt rezeki turun dari langit skit, haruslah dikongsi dengan anak2 ayam aku kt rumah tu. kebetulan bebudak tu takde homework, boleh la bawak makan kat luar. mak diaorg ni tak reti nak sopin2 beli henbeg ke, baju apa bagai. yg penting, makan..makan..makannn je. tp tuler, aku takde selera langsung nak makan. mlm tadi dpt dlm 4-5 suap je. pastu tompang tengok jelah bebudak tu makan. tp takpe, aku suka je tengok org makan...^_^

kami makan kat Mama Seafood, rawang

order ikut tekak memasing..
along black paper steak, angah cikencop, bb sotong goreng tepung & sup ekor, adek pun sup ekor

ini apak bebudak ni punye, pulut mangga

aku punye kangkong goreng belacan & udang pedas..kengkonon je tu. propa lebih. makan 4 suap dah nak muntah balik. ayoyo karipuleyyyy

bb ngan adek punye peberet kalau mkn kt kedai tomyam..sup ekor. mcm ongtua tekak korang ni..

tengok la si BB tu, mana reti duk diam.. ;P

mak ko giler. konon nak buat style bebudak skang. ntah apa nama aku lupa. ko dah kenapa macam nk bersilat amik gambar gitu? makcik tak paham nak..haha

mama + anaknye, si kepeng ;P


4 comments:

Salina@IbuAqil said...

Sis sihat?!
Take care kak..
Happy tgk sis ngan anak2..
BFF for ever..
Muahxxxx!!

tyneedy said...

rezeki dikongsi bersama...
@yaneebakar

ieda said...

salam AI....selamat bertemu kembali...hihi
moga cepat2 kembali sihat....

A.I said...

Salina,
akak ok..mcm biasa je ^_^ tq..

tyneedy,
Alhamdullilah ^_^

ieda,
salam kak ..selamat kembali. hehe..

klik klik (^_^)