14.9.11

::MAIN APA TU?::

BLK keje kelmarin tgk bebudak ni berlonggok kt ruang tamu. Rupanya dok adap si Angah gentel doh. Kt skolah haritu cikgu ajar camne nk buat plasticine. Tu yg dia xcited nk main ngan adik bradik skali. Si Echah anak ema pon join sekali. Dah nama pon, anak aku anak ema - anak ema anak aku kan. Musti le apa2 pon main sekali =)



yg tertonggeng tu x lain x bukan, si BB le...


mcm ni...
kene campur air + minyak + garam + tartar + pewarna = plasticine lembut
(kalah play doh uolls)


tarrrra! dah siap jadi kuih. hehe


cantek pulak, rasa mcm nk makan je.


gambar Adek dah siap.
mama dah bagi kt cikgu Adek, tp Adek takmo sekolah sbb Adek kecik lagi - perasan!!



6 comments:

sHeeMa DeaN said...

kreatif... sonok dorang.. tang bb tertoggeng tu yang kelakar tu.. hahahaha.. si adik tu shomeeeiii ler.. dah lama mengidam nak gigit pipi dia.. eheheheh

A.I said...

SHEEMA,
BB MMG X BOLEH DUK DIAM ELOK2. MCM TU LE DIA KT UMAH. ABIS SUME BENDA DIPANJATNYA. MEH LE BERAYA UMAH AKU, BLEH GEGET SI ADEK ;P

Marina Monroe said...

Salam Ai, BB sangat cute..hehehe
Nakal jer nampak cara dia duduk tertonggeng tuh..manja sungguh..

A.I said...

AUNTIE NANI,
DIA MMG GITU. KAN DIA SORANG JE YG PERASAN JD 'BEN10' KT UMAH TU. TP BENYEH JUGAK. MANJE SGT! =)

shiori_LA said...

hehehe macam2 bebudak skang kan Ai kreatif....mesti anak2 ko tak kecoh bergaduh ye...sebab semua perempuan...kalau anak akak takdenya nak main elok2....huhuhu

A.I said...

KAK SHIORI,
APA??!! TAK GADOH?? 24JAM BERGADOH JE KAK OII. SMP NAIK BOSAN DGR SORANG2 DTG MENGADU "MA, BB BUAT ADEK", "MA, ANGAH TOLAK BB", "MA, ADEK KACAU ANGAH" - ADOI...

klik klik (^_^)