15.1.12

::AHAD, ISNIN & SELASA::

NYAMPAH betol la skang ni, nak update pon takde mood. Dgn camera rosaknya bagai. Boleh pakai, tp blur la. Adoiii...sakit jiwa dibuatnya! Pagi tadi gi b'fast kt umah si AJ skali ngan anak branak. Pastu gi umah kawan kt Kota D'sara, amik barang2 makeup yg dia nk let go (jual) . Ayoyo, gumbira bunga2 hati aku bila dpt brg2 mekap yg dah lama aku idam2kan. Senyum meleret aku dibuatnya. ngeeeee.. ^______^ blk umah telek2, belai2 dulu brg2 mekap tu semua baru susun dlm kotak mekap. 

Blk dari umah kwn aku tu, trus ke Taman Metropolitan Kepong bawak bebudak ni main kt taman. Dah jenoh main, trus blk umah. Aku lak, smp2 tu trus masak dulu. Dah suap bebudak mkn, aku mengadap brg2 mekap tu pulak. Skang ni dah rasa mcm nk demam badan. hingus meleleh2! ni sume sbb berjangkit dari si Adek le ni. haihhh...tp elok gak sbb esok mmg aku ada appt kt Hosp Selayang. MC le uolls.

Selasa tu pulak aku laki bini cuti nk bawa Angah gi HUKM meraikan sambutan BAHA yg ke 10thn. Yg seksa syioknya, aku antara 4 ibu jemputan khas yg akan dijemput naik ke pentas!!! hohoho..camno le aku ni nnt. Jgn le aku tergedik2 kt atas tu. Mau malu majlis tu. Dah aku kabokan pada Prof aku x bleh nk serius2 sgt, dia kata dia konpiden ngan aku. camno tu? haritu nnt aku kene criterkan pengalaman aku dpt anak mcm Angah, kenapa aku pilih utk alat pendengaran BAHA tu, apa perancangan kewangan aku utk Angah...eh, memacam le lagi! huhuhu...harap2 semua ok le nnt. Jgn smp aku kene halau turun stage lak. Naya! haha...

3 comments:

ieda said...

selamat berceramah AI...hehe...jgn lupa tangga turun pentas udah ler..

NonaFauzi said...

kuar tv tak nak tgk nie hih

A.I said...

IEDA,
DEMAM PULAK AI NI KAK. ESOK MAU KENE BRENTI BERCKP JAP HEMBUS HINGUS ;P

NONA,
TAKDE MASOK TV PON.. ;)

klik klik (^_^)