14.6.12

::BERLONGGOK::

14.6.12 

AHAD lps sepupu aku, Ayong ada buat kenduri tahlil kt Kundang. Sebelom g umah dia, sempat gak kami anak branak g kenduri kawen kat Gombak. Sendat pewot smp dah x boleh nk bedal nasik. Kt umah Ayong aku ratah2 lauk je. Yg paling best, dpt berlonggok dgn kengkaum kerabat (belah datin biah). Abis je Tahlil, rumah trus gamat dgn sore kami yg ala2 jembalang tanah ni. rosak majlis! haha...


4 dara pungutan

kembo siang - malam ;)

dengan menantu datin biah yg cute & pandai masak, CT

lg sorang menantu biah yg cantek manes, Naimah

Cik Diva *_____*

kami ^____^

aku + cucu sedara aku (yg ntah keberapa smp tak bleh nk ingat nama) + anak sedara aku, Lin

  ni bini anak sedara aku, Azie


td, mak2nya kembo. anak memasing pon mcm kembo gak. seiras gitew ;)


anak sedara aku, Alif yg hampir2 merogol aku haritu. wakakakakaka
geram sgt dgn makciknya yg jelitasawan ni katanya. aiyooo!

kekar uolls!

Jelitasawan - me + KN ;)

suwit katenya...

Datin Biah + peminat2 setianya..

bergambar dgn tuan tanah, Ayong (tudung ceklat yg berjubah tu)

aik! laki aku dah tersalah bini! amboiiiiiii nk yg putih sesaje ye bang? ;)

4 comments:

el said...

pic last tu x tahan kahkahkahkahhhhhhhh

ina said...

karam umah maklong...dengan gelagat kita...ha..ha..ha...

Nur Syafawati said...

ramai tul anak dara dan mak dara dlm keluarga ko ye kak..sonok aku nengok..blah aku byk lelaki je..bosan..x leh nak gesel2..hahahaha

A.I said...

EL,
MMG TAK BLEH TAHAN. haha

KAK INA,
ABIS MELETOP BUMBUNG UMAH AYONG KAK! wakakakakaka

SYAFA,
MMG KENGKAUM KERABAT AKU RAMAI POMPUAN. ANAK2 SEDARA AKU PON RAMAI POMPUAN. KAU BAYANGKAN LA BETAPA GAMATNYA KAMI BILA JUMPA. hehe..

klik klik (^_^)