13.6.12

::CIPTAAN KE-2::

13.6.12 

BALIK keje smalam lps menyapu & mengemop umah, trus aku ngadap nk buat ciptaan ke2 utk cover BAHA Angah dari tergesel kain tudung.


  kelmarin aku guna kertas putih yg keras tu tp x boleh. smalam aku guna plastic container kecik. aku potong bagi ada ruang utk Baha & potong bhg atas utk senang Angah nk on/off..

 gamkan tepi plastik tu guna gam gajah

pastu aku lekatkan kat scarf rambut

plastik tu tak brape kemas aku potong sebab keras. aku takut terkopak sbb ni je sebijik yg ada kt umah.

bagi Angah try. ada gak le terlanggar2 skit kt tepi2 baha tu. tp takde la dia bunyik berdesing panjang. kejap2 je..

bagi angah try sarung anak tudung. takde bunyi katanya ^_____^

pagi ni masa nk g skolah. Alhamdullilah, sepanjang dia nk pegi tu baha tak berbunyi. tp tak tau le bila kt skolah nnt. aku dah pesan kt dia, kalau bunyi tu berdesing kuat lagi, trus Offkan dulu. 
Tp x tau le smp bila lak dia kene pakai scarf tu tiap kali pakai tudung. Tak sabar nk jumpa dengan supplier Baha. Nak tanye pendapat dia...huhuhu

11 PENGOMEN:

eiza-fenDi on 6/13/12, 9:30 AM said...

insyallh ok tue kak....

Ibu n Abah on 6/13/12, 9:46 AM said...

U r mabeles and supermom....
Akak pun tak terpikir cenggitu....
Supermom.. Yess u r...

Bibu Wilda on 6/13/12, 9:50 AM said...

hope pas ni ok..bagus2 kreatip usaha tangga kejayaan

adarnadzmie on 6/13/12, 10:07 AM said...

wah dah berjaya tu....:)insyaallah boleh angah pakai tu...

kakngah on 6/13/12, 10:15 AM said...

kreatif beb...
blh upgrade lg tu..

kaklong on 6/13/12, 10:27 AM said...

heran tengok angah tu,dia selamba jer..kaklong rasa ngilu lah pulak...huhuhu!

R.A.S on 6/13/12, 11:13 AM said...

insyaallah..semoga berjaya usaha murni mu itu..ingat yg baik itu tidak mudah utk kita dapat..kira ini dugaan lagi..Insyaallah, may all this will pass by soon..

Zana Md Nordin on 6/13/12, 11:29 AM said...

ko mmg kreatif ler kak
kalau zana, tak terpikir dah nak buat camner.....

ieda on 6/13/12, 12:32 PM said...

kreatif mak angah ni...boleh buat elok2 pastu patentkan...bisnes tu..hehehe

el on 6/13/12, 3:19 PM said...

nti adalah kot org order kt hang ai..tp bunyi Baha tu cam bunyi ekon tu ke..(contoh)

Nur Syafawati on 6/14/12, 10:20 AM said...

yeah!!!experiment ko berjaya kak!!!hehehe..sonok la angah.aku pun tumpang seronok gak..

klik klik (^_^)

 

My Life as a Mother and Wife Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei