18.9.12

::SEDIH!::

18.9.12



SANGGUP pompuan sial tu campak anak sendiri!!! Ya Allah...aku x boleh bayangkan apa lah perasaan dia buat camtu -______-" 

Dia takde rasa simpati skit pon ke? Baby tu dah lama duduk dlm pewot dia. Gerak2 bagai. Isk. Pelik la..ke, dia tgh meroyan sbb boipren lari? Adoiii..kalau aku pikir dlm2 ni, kompom sok demam aku dtg balik. huhuhu....

Ni aku amik dari blog abg sham Ondsence..bleh klik kat SINI

8 comments:

Norma NML said...

Sedihnya ...knpe ibunya sanggup bertindak diluar batasan kemausiaan..kan bagus baby tu bagi kat saya..

Zana Md Nordin said...

bongokkan kak mak budak tu...
campak anak cam campak anak patung..
aku rasa cam nak campak dia dari tingkat 30 bg dia rasa camner rasa kena campak ke bawah..
nie nak kata manusia pun bukan....haiwan pun bukan coz' kalau haiwan pun...haiwan reti sayang anak....

syiela said...

sungguh takde perasaan.. tak pikir sebelum buat.. tindakan yang sangat bodoh!

rossysweety said...

bongok tul...klu marah sekalipun , baik dia tikam aje jantan yg ngandungkan dia tu...cam lahanat aje rasanya!!

Bibu Wilda said...

kadang2 kite tatau ape Allah dah tentukan tuk bayi tu.Mungkin de akan membesar dgn cara yang tidak elok, jadi jahat ke, terabai ke so kite tatau. Positifnya, kompem syurga tuk baby tu.Negatifnya, pompuan (bukan mak, ibu atau mummy) yang kandung kan de tu mmg mental disorder, tak bertamadun, tak berilmiah, tak berotak dan sebagainya tet tet tet....

Fiza Nordin said...

sedeh sgt,kannnnnn

makchaq said...

Sedih...

Perempuan tentu bersalah, ambik tindakan kejam sebab nak tutup aib dan kesilapan/ketelanjuran dia

Lelaki pun bersalah sebab tak bertanggungjawab atas perbuatan/kejahatan dia sampai perempuan hilang pertimbangan

Ibu bapa kedua2 lelaki dan perempuan mungkin juga
bersalah sekiranya tidak memberi didikan agama kepada anak2 dengan secukupnya

Masyarakat pun mungkin bersalah kerana seakan
membiarkan dan ada kalanya menggalakkan kegiatan
bersosial yang melampau....

Makchaq bukan nak tunjuk baik atau nak tunding jari,
sebab sendiri pun banyak kekurangan, tapi terasa
terlibat/turut bersalah bila ada kejadian macam ni.

Mungkin ada kata dia yg pilih jalan ni.. tapi kenapa dia terjurus utk pilih jalan tu tentu ada puncanya..

Makchaq ada anak dara dan anak teruna.. masalah keruntuhan akhlak sebenarnya lebih merisaukan makchaq daripada masalah kejayaan pelajaran, sebab
ada je orang pandai, pelajar IPT yang kegiatan sosial
mereka bagi makchaq sebagai ibu, rasa tak boleh nak
terima..

A.I said...

Betol tu Makchaq. Ai ni 4-4 anak pompuan. cukup risau hati ni :(
Dgr berita radio pagi tadi, pakwe dia pon dah kene tahan...huhu

klik klik (^_^)