6.11.12

::JAJA BODY::

6.11.12

HEH HEH HEH... 

'Jaja' lah sgt keeeennnnn? saje je aku tepek gambar aku pakai dress cantik yg aku beli dari geng aku, Teha. Kalau kowang nk kebek2 dress yg dia jual, kowang bleh add kt FB 'Syarifah Fathehah' (sempat lagi aku promote. kalau lepas ni takde diskaun heybat utk aku, tak tau le) ;P

 
tayang body sebelom masuk spital nnt. boleh? kah kah kahhhhhhhh (gelak syaiton)

nampak lak alur spender aku. yelah, aku bukan mcm kowang yg seksi2 tu..pakai spender kecik2. Aku selesa pakai spender yg besar tutup sume bontot & pewot. Spender aku siap ada poket kt belah depan hokeyyy.. kau ado??! Aku beli selai $1 je kat Sakan.



muka pucat tapi cantek.

(statement giler sakai dari tuan empunya badan)





12 comments:

Bibu Wilda said...

ceh~! ko citer spender pon masuk ahhaha

Kniedaz said...

salam sis,
memang cantik pun...apa yang gila sakainya tuh hehehehe...jaga diri ek

Abil Fikri Ahmad said...

Hahahaha..spender pun ada citernya..apa la lalink ni..hahahaha

A.I said...

Bibu,
comel criter pasal spender kan? (bluweeeekkkk)

Kniedaz,
Mmg sakai le sbb puji diri sendiri. hihihi

Lalink Abil,
Lorr...nape lak? salah ke criter psl spender. ke...lalink ni tak pakai spender ye? muahahahahaha

kakngah said...

pssst.. spende kite sepesen. ada poket. tok laki aku ckp.. cam poket kanggaru kahkahkah!!!

A.I said...

Kakngah,
Ye ke ngah?? yeayyyyy!! ada geng! nk letak enpon pon boleh je kan ngah? hahaha

Fan said...

Buat modal. Oppss model.

Rina277 said...

Hahahaaa..lawak la ko ni ai..sakit pewot den golak sorg2..

Nur Azila said...

sekali pandang, akk ni mcam anak dara. lawa.. walupun anak dah 4 orang. dah besar pula tu.. semoga akk sihat selalu Amin.

Akk yang bab spender tu tak boleh belah lah..hahhaah.. sy pun ada mcm tu jgk.. heheeheh :P

Sue Sumie said...

Kah kah kahhhh... lawak kak AI... spender tu mmg selesa sbb sy pon ader...wahahahahah

A.I said...

Fan,
Modal ye? ada untonggggg! hahahaha

Rina,
Jgn salahkan aku pewot kau sakit ye..

Nur Azila,
Tu kalau sekali pandang, kalau berkali2 pandang? hahaha..
eh, kau pon ada spender cam aku gak ke? heybat2... ^____^

Sue,
Lorrrrrr...ramai rupanya yg pakai spender poket tu ye. aku ingatkan aku sorang je yg selesa pakai. hahahaha....



Fan said...

Untongg setiap hari
Ratu modal :-)

klik klik (^_^)