30.11.12

::PROGRAM BERSAMA HABANG2 POLIS::

30.11.12 

Ahad haritu (25.11.12) dari pagi lagi dah meriah kat bawah blok umah aku. Memacam program ada..


bebudak yg nk bersunat kene sembur air dgn abg bomba. Dowang kene kerat kat bawah blok umah tu je..hehehe

org kuat program... Inspector Kaman




windu along...huk huk huk


tudung aku dgn kaler kete polis ni sama tema. kau hado?

 







perbarisan nk menyambut .....ntah, aku pon x ingat sape. tp org besar polis le. hehe..


my anak2 dara tomei ;)

bersemangat sungguh..

bikers


wow! -cuci mata sat (tengok moto, bukan tuannye) muahahahaha



bersilat pulak..

perlepasan belon dari tingkat atas...menjadi jugak ;)

aku & the gangs

real oooo...

cara nk membenteras kecurian moto/kete

pinjam anak org jap


polis tu tgh acu pistol tau. aku rasa mcm tgh tengok scene shooting je. 


ptg tu kebulur anak branak trus gi Jusco Rawang

^____^





1 comment:

Unknown said...

waah best ek program2 cenggitu..tabik pak!

re: makasih...sama2la kita sakit..eh berdoa agar sembuh!!!~hehehe

klik klik (^_^)