9.5.13

::GEDIK2 KIYOMI ANAK BERANAK::

9.4.13





bebudak ni buat comeylah...lelagi si Adek, bersungguh!
last2 tu aku tengok dah mcm tarian zapin pun ada.
hahaha..






ok, yg ni boleh pitam 48 kali!!!




10 comments:

el said...

aku baru je nak suh ko wat gwiyomi aiii ooiiii...tup2 dah ada ea...

adik cumel lahhh wat gwiyomi

mak dia super duper giler comey baq anggg hahaha

Kopiolimauice said...

hahah..bez je wat dgn ank2 ek..cute je...

Beautyfull_Maria said...

tsenyum jek tgk entri nih..hehehe...

Eye_nee said...

tapi akk dah terpitam 49 kali...hahahahahahahahaha...

A.I said...

El,
kau takyah mintak2 aku punye. aku awal2 lagi dah buat. menggelitis sungguh aku! maknye yg hover kennn

kopiolimauice,
bebudak buat kiut le...maknye? hahaha

beautifull maria,
^______________________^ hehe

Eye_nee,
Apa kata kau cukupkan 50 kali kak! kah kah kahhhhhh

Zahirah Shamsuddin said...

alololooo~ manjenye kak Ai buat tu.. heheheh...

psst: kakngah, nk tgk pakej andam akak, kt ne eh?

Fan said...

:-) :-) :-) :-)

JaJa'Z said...

Adik over sangat tauuuu but cuteee.. Ceria btl ko anak beranak..

Abil Fikri Ahmad said...

Tgk mak budak2 tu buat, I tergolek2 pitam!!

A.I said...

Zahirah,
nk pitam kau sebut manja tu. kah kah kahhhh..yg pakej kawen tu kene tanye kt AJ direct. Isi borang kt website pon boleh. www.cintaaliah.com :)

Fan,
^_______^

Jaja,
over kannn? abis terbawak2 smp kt transit skolah dia. dia jadi ketua kiyomi. boleh? hahahaha

Abg Abil,
elehhhhhhhhhhhhh...lalink ckp jelah geram tengok kechomelan mak dowang buat kiyomi. segan2 lak..! kahhhhhhhh




klik klik (^_^)