20.5.13

::HARI SUKAN PASTI ADEK::

20.5.13

Sabtu haritu Adek ada hari sukan lagi. Kali ni mmg utk sekolah tu sendiri, Pasti Imtiyaz Kids. Makanya, berhangus lagi le aku. Dah lengit tangan & muka aku ni. Ayoyo..Tp berbaloi rasanya sbb Adek dpt anugerah Olahragawati 2013. eceh ceh cehhhhh



cute-cute belaka


wahhhh...dah mcm nk terima menantu je aku.
suwitnye Adek + Muhammad Nasrullah
YA HABIBI YA MAULANA
^________^


Adek pakai selendang aku, cover dgn selendang arwah onyang dia :)





Adek rumah hijau - Ibnu Sina


menantu baca doa... :)


geng di hari itew... 


bapak2 bantu cikgu cikgi ;)









Adek masuk acara apa pun mmg bersungguh.. ^___^


tarik tali kaum bapak..

lawan dgn YB & AJK Pasti..
Kengkaum bapak yg menang..hehe


3 pasang makpak je yg masuk lari ikat kaki ni. dah kompom2 memasing dpt hadiah & dah tentu le hakak kowang ni yg juara. heh heh..



lawan campak belon air pulak. kalah uolls!

yg kusi berirama ni aku org pertama yg terkeluar. heybat kannnn?? ;)






Alolooooo...comel2nya semua berlari nk amik hadiah


Adek + bespren dia. berpurdah kau nak..sentap mak kau yg mcm syaiton ni.
hohoho

Ustaz Zamri bagi piala Olahragawati pada Adek


Tahniah Adek ^_______^





3 comments:

Kniedaz said...

Alolo...comel je bertudung Adek ni..tahniah ya dek!

♥Cik Puan♥ said...

akak..masih ingat kita lagi..kita wat blog baru heheheh...skrg nak aktiv balik rindu kak ai

Go Arale-Chan said...

Kah3.. Kembang idung sy baca entri akk..B-)

klik klik (^_^)