3.5.13

::YANG MANA SATU POJAAN HATI::

3.5.13 

MESTI ramai yg balik kampong mengundi kan? aku pun 'balik' gak. hihi...aku ngundi kat tanah tumpah daraku..Taman Selayang ^______^. Mak pulak kt Sg Tua. Dekat2 je..so nnt aku hntr mak dulu, pastu aku lari gi tmpt aku lak. Laki aku ngan Naemah, bini si AJ balik skali ke Jeli mlm ni. Dowang dpt naik bas tambahan je. Tiket bas awal lagi dah habis uolls! ngalahkan musim raye. Yg AJ & Ayoi lak ngundi kt Melaka. Amik kau! merata-rata sekeluarga mengundi. hahahaha...




rasa-rasa aku pilih yg mana?
jeng jeng jenggggggggg....



rumah aku kt Rawang tu, bukan takat bulan...bintang pun hado!
ngeeeeeee...




SELAMAT MENGUNDI





4 comments:

FARYN said...

Kau mesti nak undi Parti Muda Mudi kan kak? hahahaa

||aLeaSaRa|| said...

hahahaha comel je sis..owh samalah area akak ni mcm2 ada!!!

MulutPayau said...

Selamat mengundi...

Abil Fikri Ahmad said...

Lalink..! Seriusly, memang gelak terbahak bahak ni tgk gambar lalink tu...Kelakar giler..!!!!

klik klik (^_^)