15.5.13

::WW - STAPLER KASUT::

15.5.13

WORDLESS WEDNESDAY katanyer.....





haih la kasot..!




9 comments:

fazilzura said...

kak .. kasut panten bnyk kak .. sile gune kan ..

Kniedaz said...

dahsyat tu..tercucok kaki kang!

Ibu n Abah said...

Selalunya yg kita pakai selesa jd cenggitu..
Kita akan pakai sampai lunyai..
Walhal ada ganti yg lain tp nak yg itu jugak....

FARYN said...

akak...aku pun penah buat macam tu ok..masa kat class..tetiba selipar terputus..sib baik ada stapler penyelamat.. hahaha

kakngah said...

penjimatan nasional gitu...

el said...

igt ko sowg nah buat..aku pun penah..kita geng!!haha

A.I said...

Jub,
kalau aku saryng kasut panten gi keje, kompom kene panggil berlakon kt skop sebelah ni nnt. over benor! haha

Kniedaz,
Dah siap aku ketuk bullet tu. hehehe

Akak,
kan kak? kasut ni $20 je masa beli dulu. dah berkali2 basuh sbb sedap pakai. mmg smp lunyai!

faryn,
selagi boleh kan? kahhhh

kakngah,
dah terlebih berjimat ni ngah ;)

el,
yeayyyyy!!! kita geng! wei, aku ingat lagi dulu masa kita sibuk berYM, tepon bunyik kau gi angkat stapler. kau kan el? kah kah kahhhhh

Abil Fikri Ahmad said...

Laa kenapa sampai jadi gitu..beli kasut yg baru jea..tak mau cm tu la lalink..

A.I said...

Abg Abil,
Bior pakai sampai lunyai. ke...lalink nk belikan ai yg baru? nak kasut baruuuuuuuuuuuuuuuu!! nakkkkkk! nakkk! hahaha

klik klik (^_^)