19.8.13

::KENE SERANG::

19.8.13


Dari hari balik dari kg haritu mcm tak rehat2 aku. Dengan sibuk duk merayap gi beraya rumah sedara mara, adik bradik semua. Ha...smalam turn rumah aku lak diserang balas! hahaha...adik bradik, kaum kerabats kaman semua dtg sekali harung. Jgn ada jenjiran yg sentap ingat aku buat open house udah...meriah ngalahkan buat rumah terbuka raye lah. Walhal aku masak mee kicap je pun. 9 peket mee habis licin uolls! bukti mee kicap aku tu sedap. ngeeeeeee....





mak bawak puding jagung




pisss

sempat lagi si sam tune kan gitar kapok aku tu..heh..

lepak2 kat luar...si CT tu mabuk, bunting :)

'beraya' dengan ema jap..

makan...makan...


ntah apalah yg mak gebang tu..semua duk melangut tengok dia ;)


paksu kaman..


Beddy, adik kaman..


ni le satu-satunya jiran yg beraya kt umah aku skali smalam,
Ana Fadly & family ^____^
maknya dari kuale kangsor pun ada..ramah, meriah!


sian kau fadly, makan dlm gelap.. ;)

lampu pun ala2 pub. malap je ha..
lampu rosak uolls! hehe..

Mekaseh pada semua yg datang serang rumah smalam ye..lps ni nak sambung carik rumah mangsa beraya balik. hehehe...


2 comments:

el said...

cam best je mee kicap tu..mai share resepi..hehe

A.I said...

EL,
aiyoooo bikin aku malu je kau ni. mmg sempoi giler mee kicap aku ni. tak mcm yg kau masak. sume best belake..hihi

klik klik (^_^)