5.8.13

::SELAMAT HARI RAYE::

5.7.13

Lengang je jalan harini. Mesti ramai yg dah balik kg. Awal benor cutinye ye... ;) Mak & Iena pun dah selamat sampai kt Melaka. Tahun ni Iena & Ayoi je yg beraya kat rumah mak. Yg lain turn balik beraya kt rumah mentua. Aku, Insyaallah esok lepas sahur bertolak blk ke Jeli. AJ pun skali, tp dia ngan bini dia blk naik bas. 

Tahun ni rasa mcm tak brape nak seronok sgt buat persiapan raya. Tak brape nak hado. ngeeeee ;) So, ala kadar jelah. Asalkan ada utk anak2 pun dah cukup. Apa2 pun anak2 didahulukan. Tak gitu? 

Raya ke 2 kami ke KB. Kenduri kat rumah mek baru. Tp kenduri belah abah kami x dapat nak join sbb Sabtu kami dah balik ke Rawang semula..

Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin utk semua. Hati2 drive ye. Semoga kowang semua bergembira dihari raya. Bubyeeeee....^_______^







6 comments:

deaf-angel said...

Selamat hari raya fren to you and your love ones.

Best wishes always.

lieyalatif said...

selamat hari raya aidilfitri kak ai sekeluarga...mohon maaf zahir dan batin kak....semoga syawal dirai penoh keberkatan....

hati2 pulang ke kg kak....

eifa said...

alaa akk dh balik kg ker...sorry kak..ingt dpt bg...klo lepas raye bleh x kak... :(

Emy Omar said...

Selamat Hari Raya kak

el said...

laaa baru nak habaq mai aku g kelate sabtu ni..igt dpt jumpa hang..hahaha..cam lah boleh jumpa ye dok

selamat hari raya
maaf zahir batin

::NureeN:: said...

selamat hari raya, maaf zahir n batin

klik klik (^_^)