23.8.13

::$ RAYE::

23.8.13

XTVT rutin bebudak lepas raye. Tp aku rasa tetiap hari pun buat. Mengira duit. hehehe...kejap2 mengira, kejap2 mengira. Ngalahkan ribu2. Yelah, mestilah dowang sronok tengok hasil kutipan kan? Tp tahun ni hasil agak kureng, tak mcm tahun2 sebelum ni. Tp takpelah, rezeki wooo. Cita2 anak2 aku ni tinggi. Duit raye ni dowang nak gi Kidzania. Hamboiiii..kowang lepaslah masuk. Mak pak kowang ni camno? huhu...tunggu ye anak2..bebila nanti mama bawak gi sana..




angah asyik le duk ngungkit, mama ngan abah tak kasi dowang duit raye pun. 
hehehe..


kayo...kayo...

siap ada guard benggali jaga hokeyyy...tak bleh nak samun :P





4 comments:

Abil Fikri Ahmad said...

Salamm..anak2, esok dah besar g cari duit banyak banyak, jangan lupa mak ayah tau!..and uncle nak pesan ni, hanya jangan letak duit di hati...!

A.I said...

Abg Abil,
Salam Uncle...Insyaallah, kami tak lupa pada mak ayah bila besar nnt. Tp mama tanye, letak duit di hati tu mcmana? hihi..

Abil Fikri Ahmad said...

Nanti bila Uncle datang raya sana, uncle explain..ok..

fazilzura said...

makcik kayoooooooooooooooooo

klik klik (^_^)