21.10.13

::RAYE HAJI KAMI::

21.10.13

Dah seminggu raye baru terhegeh2 nak upload :P

rezeki mlm raye, kat blok aku ada buat takbir raye kt bawah. Aku x join, tp dapat gak makan. Geng2 aku kt bawah kirimkan lontong,rendang bagai. merasa lah jugak ;)

pestime ever! aku masak kuah lontong. Menjadik lak tu. Lagi sodap dari yg penah aku mkn kt kedai. heh heh..riak riak riak ^______^ Angkut skali ngan piuk gi umah Datin Biah. Sume adik bradik berlonggok kt sana. Abg Long je tak dpt join sbb sibok kt masjid umah dia nu. Iena bawak nasik lemak, rendang ayam. Mak lak masak sambal bilis utk lontong aku ngan kuah kacang. Bila bergabong mmg melatop!! meriah umah kau biah ;)

kuah kacang terbaek dari ladang ternakan biah

amik kau! memacam benda aku campak dlm ni. isi hayam pun ado.

tengahari tu tetiba je kami ada kt sni!
(tetiba lah sgt) :P

angkut makanan2 pagi tu, gi piknik kat Templer pulak..




diva divogi Ayoi blanje kaum kerabat eskem ^____^





5 comments:

Ibu n Abah said...

Tak balik kg pun meriah....
Jaga kesihatan tau....

hazlina azmi said...

homemade food lg sdp dr yg beli kt kedaikan.....blogwalking,jemput follow blog saya ye...http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

Kniedaz said...

seronoknya berkumpul adik beradik kaum keluarga ehehe

A.I said...

Akak,
ye kak...InsyaAllah :)

Hazlina Azmi,
puas hati makan sendiri masak kan? ikut selera anak tekak sendiri..

A.I said...

Kniedaz,
bab tu yg meriahnye tu. Kecoh lain mcm, smp masa kami kt Templer tu pon monyet2 tak brani nk dekat. heran kot, ni manusia2 dtg dari mana lah agaknye...ngeh ngeh ngeh...

klik klik (^_^)