22.10.13

::TASIK PERDANA::

22.10.13

Entry ni lagi terok! punyelah lama peram. ayoyo...apa nak jadi la ngan kau ni ai. makin lama, makin malas dah nak hapdet. Bebudak ni pun dah takde kat umah aku. Separuh ada kt kelate, separuh lagi ada kt Pahang.

Abe dah kluar spital. Skang ni dia stay kat umah pak sedara dia kt Kuala Krau, Pahang tu dulu sementara nak tunggu sihat skit badan. Yelah, jauh jugak nak balik ke kg tu. Dia tak selesa. Kurus sungguh dia skang. Tp Alhamdullilah, peha dah selamat doktor masukkan besi. Yg tangan tu pulak dlm proses nak satukan balik tisu2 daging..

Gmbr2 ni masa aku angkut adik2 abe gi men kat taman haritu. Sronok sungguh si kecik Azim tu. Memula mcm takut2 je, pastu dia ok. Seronok ^______^. InsyaAllah, ada rezeki lagi nnt mok long bawak azim men kt situ lagi ye..



Eka (adik abe)

anak dara aku ngan abahnye
makin meninggi si along ni. kadang tu konpius jap aku, betol ke ni anak aku?
nak ckp ngan dia pun kene mendongak! hahaha..

tuan blog goblok pun nak bergambo jugakkkk

the anok daras ;)


angah, BB & adek

si kembar kak dik (aku mmg panggil dowang gitu sbb tak bleh nak beza yg mana kak, yg mana dik. panggil kak dik trus senang. hehehe)

nak men panjat2 jugak

kak dik ^____^


mkn eskem

alolooo...tomotnye..
moklong tengok eskem tu lagi beso dari abe ajim ha.. ;)



No comments:

klik klik (^_^)