3.3.14

::BERENDAM DGN GENG LESBO::

3.3.14

1.3 Sabtu haritu aku ngan geng2 lesbo mommies berpiknik kat Kemensah. Lama giler dah tak ke sana. Nampak mcm dah usang je tmpt tu. Air pun dah tak brape nak jernih. ke, sebab musim kemarau skang ni..tak tau le aku. Tp yg penting haritu kami giler2 punye hepi dpt piknik skali ^____^

Memasing bawak makanan. ala2 potluck. kami ada masak BBQ skali. terbaek sedapnye. Kali ni kami takde la smp tak makan macam biasa gi gathering tu. Sambil berendam, sambil tu aku usung makanan bagi 'anak2 hayam' aku yg dah terlebih umur tu mkn dlm sungai. Kat Teratak Angah ni best sbb ada bahagian utk bebudak. Cetek je air. So, takde la merisau bebudak tu main air. Kita tengok2kan je dari atas. Bleh mak2 tenang dgn aktiviti bergosip gosip. gitewwww..




prepare nk membako hayam + kambeng






cep wonderpet + cep jinis ^___^


membako sambil melayan perasaan


terbaek hoiiii!


dapnyerrr!








Diva Divana in the pondok


tersepit mak nyah heyyy!


fish spa katenyer. tp mmg betol pun. berebut2 ikan2 tu geget2 kaki kitaorg.
kenyang kau ikan!


kami ada bodyguard. superman terkiut in the world.
kau hade??




mcm tak caye je. dulu bebudak ni sama2 duk dlm pewot.
skang dah membesar, memasing dah skolah pun.
dah 7 tahun berlalu :)


dah mcm kedai runcit




ai lebiu all ^____^




mr wonderpet menurun jin dlm air. 
kecut la bang oiiii! ke, dah rompong kene geget ikan?
muahahahaha...


6 comments:

fan said...

Lesbo mommies? :P

lieyalatif said...

meriah kak...sonok dpt gather2 gini...

A.I said...

fan,
a'ah..kawan sehidop semati ;)

lieya,
kan? meriah..sronok bila berlonggok dgn kengkawan gini ^___^

Bibu Wilda said...

ape yg rompong?muahahhahahaa

A.I said...

bibu,
ko ghase..?? ngeh ngeh ngehhh

Anonymous said...

Ai..

pondok tu nak kena booking ke main redah je? tq

klik klik (^_^)