18.7.14

#MH17

18.7.14


17.7.14 - Belum pun pudar rasa traumatic dari tragedi kehilangan MH370, kita dikejutkan pula dgn berita yang dahsyat, MH17 ditembak jatuh di Ukraine. Al~Fatihah & a deeply condolences utk semua mangsa yang terlibat...





... yang sebenarnya aku baru sedar berita ni masa bangun utk prepare sahur. mmg aku akan buka tv. memula siyes aku blur! aku ingatkan dlm tv tu sebut pasal kemungkinan MH370 jatuh ditembak kt Ukraine. Aku lak ckp sendiri apesal la baru skang terhegeh2 nk cerita? apehal ke sana lak MH370 tu pegi? Dah betul2 tukar ke sebutan MH370 jadi MH17? Rupa-rupanya......   :( Ya Allah, sedih & menggeletar badan aku bila dpt tau ni kejadian kt airplane kita yg lain. Dugaan utk Malaysia lagi..


3 comments:

deaf-angel said...

aku baca, kalau ikut timing, passengers semua baru lepas makan hidangan lunch, so nak tidur2, nak tengok2 movies, nak relaks..

and jugak tv cakap takde distress signal, maknanya, pilot pun tak tahu, dan tak sempat apa2...

so memang..sangat tetiba...

Anonymous said...

dunia kuat gelora, penuh bahaya, hilang rasa aman, sediakan bekal iA

Anonymous said...

makin ku tkut nak naik flight kak

klik klik (^_^)