10.11.14

::BAJU UJAN::

10.11.12

Bersempena ulangtahun perkahwinan aku dgn habang jebats yg ke 16 jumaat lepas, dan bersesuaian jugak dengan cuaca kt tempat aku ni skang...aku hadiahkan dia baju ujan. haaa...kau mampu hadiahkan laki baju ujan? aku mampu! :P 

Aku sebenornye rimas tengok dia bersiap kalau hujan dari rumah nk ke tempat keje. Ntah apa2 sume dia sarong. penah dia pegi sarong plastik sampah buat lapik baju. what the..?? heyyylo bangg..walaupun hidup kita ibarat Bersamamu, jgn le gitu skali. jenoh mak nyah heyyy! ha, ni dah ada baju ujan, sarong je bila perlu. kan senang tu... ;)


berlagak kau ye kaman!

^___^


2 comments:

deaf-angel said...

Payung emas menanti mu...

Eeh?

A.I said...

deaf-angle,
kennnnnnnnnn...(bukannye aku bagi dia bini baru pon :P)

tp untung2 dapat sok, mana nk tau. aku kan bini yg baek (pitam) aku biasa mmg tak dpt pon apa2 hadiah. dah biasa. akan jadi LUAR biasa kalau aku dpt hadiah. gituuu...sob sob sob...

klik klik (^_^)