13.1.15

::BESTDAY 3 BRANAK::

13.1.15


Sabtu haritu menyambut sebeday 3 branak skali. Sama mcm tahun2 yg lepas jugak. Ada pernah yg memasing mintak kek sendiri. Aku belikan je kek span yg kt kedai cina tu. Dah nk sorang sebijik kan. Amik ko :P haha...tp tahun ni kongsi je kek. Sebeday laki aku 3.1, Angah 9.1 + BB 10.1.. kan senang tu ^_^ sekali harung je potong kek..


 boleh umur bapak lupa lak nk letak. takpelah, biarlah rahsia gitu..fefeeling ala2 retis sgt kennn..

January baby...ececehhh


kaman


Ainnur Natasha @ Angah


Ainnur Qistina @ BB


kowang hadap la kek nan seketoi tu ^_^
jenoh nyanyi lagu sebeday smp 3 kali. haha..


yg baju biru ni pon anak aku jugak..echa. sape yg blom kenal lagi tu, ni le anak ema jiran sebelah umah yg jaga anak2 aku tu..


mekaseh mama....
sesama kaceh anak2 ^_^

sang somi + sang istri

family saye
manes2 belake....e'ehhhhh ;)


hati gumbira dpt hadiah




macam2 ada dlm kotak tu...kiut2..mama sendiri pon geram tengok. hehe


kurang sekor..huhu..nnt mama belikan utk along ye. tak teringat haritu sbb ko dah beso long oii..



4 comments:

deaf-angel said...

happy birthday guy and gals..

Kaman makin tua makin hensem.

Kniedaz said...

Happy birthday semua.. ^_^

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam akak,
saaaaaaaamaaaaaaalaaaaaaaaaaa
iols ngan anak iols pun baby jannuari jugak :)

A.I said...

Mekaseh semua ^___^
hepi bestdat Ary+ShA+AmZaRFaYyAdh :)

klik klik (^_^)