8.8.08

TaRiKH KeRaMaT

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Musti mlm ni ramai org yg nk nikah kawen bagai kan? Sama gak cam tahun lepas,
07-07-07
adik aku si Sam nikah. Pandai tul dia choose tarikh keramat tu. Kebetulan lak aku banak anak ke4 aku 20-07-2007! wahhhhhhhhhhhhh..sangat lah canteknye tarilh itoo..Pandai anak mama yer..

Cam aku pon cantek woo tarikh lahir aku, 11-11-77. Ha...bleh blah tak??? Pehtu anak first aku lak senang nk ingat bestday dia. Tiap kali bestday dia, onglain pon sibok berholiday. Mana taknye, anak aku nk kuar dari pewot aku betul2 masa org sibuk berjinggle bell! X-mas
25-12-1999..hihihi

Anak ke 2 & 3 lak selang sehari je tarikh banak dowang. Angah 090103, bbQitie lak 100105..hehehe..pandai lak aku laki bini timing.

Laki aku lak tarikh bestday dia ade 2!!!! ha..pelik lak ongtua ni tau. Saje je nk collect hadiah bestday smp 2 kali. TAK ACI! huh!..dlm ic dia tulis
03-01-1971 walhal, tarikh sebenor mek aku banakkan dia
20-11-1970!...KEBETULAN lak, 20-11 tu sama ngan tarikh bestday abah aku!!!

...i likeeeeeeeeee!

4 comments:

emellia said...

sungguh keramat nombor2 dalam family ko kan...

elly @ suely said...

banyaknye no cantik2....

Anonymous said...

aku sungguh tak paham pasal beday laki ko tu..kalau ye pun tersilap..takkan jauh sgt lari nombornyer..huhuhuhu

A.I said...

bukan tersilap la eda oiii..
dia kan dulu kt kg nun jauh di hulu..so, LAMBAT DAFTAR le..

ada paham ka memek cun????

klik klik (^_^)