30.11.10

::SEJUK MATA MEMANDANG::

NI view yg aku snap pepagi tadi dari dapor umah aku. Nyaman je rasa. Pagi ni tak bape banyak kabus sgt. Ahad haritu lg tebal. Sekolah Agama kt depan umah aku ni nampak samar2 je sbb kabus tebal sgt. Syiok oooo layan view camni kat umah sendiri. Rasa cam duduk kt Cameron Highlands je. hak hak..











harini aku MC. x larat nk masok opis.
smalam aku dah settledkan sume keje2 yg mana penting.
Admin aku, si How tu pon soh aku amik mc harini.
dia takot berjangkit le tu ;P
aku terbatok2 cam hanjeng je smalam.
smp rasa mcm nk terkucil.
tiap kali batok, tiap kali tu le aku rasa otak aku bergegar.
sakit kepala hotak aku. hohoho...





8 comments:

mAmAbuDaK said...

rehat la ko kak..

ILA HAFIZ said...

bawak berehat ye kakai.. jgn pk sgt keje. ko pk happy je dok umah

eLYies said...

makan ubat kak..semoga cepat sembuh..

☆ lieya latif ☆ said...

ye la kak...cantik plak tgk suasane tu....

sian akak, cepat semboh kak yeak..mkn ubat jgn lupe!~

bay said...

CEPAT BAIK YE KAK CYG

nome said...

gegel2 mata aku tgk kabus kat umah ko kak...sejuk segala sendi aku kalau kabus tu jiran umah aku...ekeke...best2..

ko byk2 la berehat kat umah time mc nih...sambil hirup suasana segar kat umah...salah satu terapi gak tuh...

Softtouch [Hanim] said...

byk2kan berehat kak ai..skrg mmg musim batuk kot sbb anak sy pun batuk kuat...

Ibu n Abah said...

Ai..
dapat cuti... cuti...
kena kerja... kerja...
ni bila nak datang bangi?..
kita gi makan pulak....

klik klik (^_^)