9.5.12

::HANTU RAYER::


Sebelom kluar umah, aku dah sumbat dulu pewot bebudak ni dgn nasik. Tp mintak nk mkn donut lagi. Aku beli yg 12 bijik terus. Amik kau! Sekali hadap licin uolls! Aku rasa ada jin hantu rayer duk bertenggek dlm pewot dowang le...isk.




mkn la kowang smp lobam ;)

6 comments:

kakngah said...

uwaaaaa.. elien tu menggoda aku!!!!!

el said...

hahahah sape2 yg npk donut ni sure terus ada hantu rayer dlm perut aii woiii...hahahahaha

Cik Sibuk said...

donut jco dan seangkatan dengannye tu makan 5 pon tak kenyang..lembut & kecik aje sebenanye..

ishh..terus dah teringin nak makan donut.. :(

ratna said...

Hahaha kak..selamba je kata Ada hantu raya dok dlm perut...

A.I said...

KAKNGAH,
NNT AKU BABAB ALIEN TU! haha

EL,
MEMULA DULU AKU PON GITU GAK. GILER DGN ALIEN. TP SKANG MCM DAH MERUNDUM LAK NAPSU AKU DGN DIA ;)

CIK SIBUK,
HA..GI LE BELI CEPAT. NNT KEMPUNAN LAK. hehe

RATNA,
BETOL LA TU KOT. hak hak..

辣妹護理師俱樂部影片 said...

人妻成人視訊
av情色性愛視頻
情色成人視訊聊天室
av情色性愛視頻
應招女郎內射影片
成人情侶自拍的性愛影片
成人情侶自拍的性愛影片
免費直播視訊聊天
人妻自拍生活照

klik klik (^_^)