23.5.12

::XTVT HARI MAMA::

Hari Mama haritu aku angkut bebudak tu gi main kt taman je. Kami ke Taman Tasik Perdana..

naik ketapi dulu. skang ni kene bayar ooo..kami anak branak kene caj 4 hengget.

(sehari sebelom aku jatuh sakit. tp hari tu pon aku dah rasa x sedap badan sebenornya..)
 ini budak tetik tomel bukan sebarangan budak ye. dia sangat cerdik bila bercakap. mak kagom nak ;)

boleh pulak si Angah terlena naik ketapi yg terhoyong hayang ni. hehe..

my girls






mama bawak kowang men mainan, bukan men pasir. isk..


si anok dara,
cuti skolah ni dia duk ngan datin biah kt melaka..

mama pon nk men skali..
tertonggeng2 aku masuk dlm benda tu. kowang jgn tak tau, menjerit2 aku main gelongsor. gayat uolls! agaknya tu sbb la sakit, jin tmpt menan tu sumpah aku kot ;P


4 budak, 4 jenis perangai ;P


ok, dah tu...kita gi mkn pastu kita gi sembah sujut datin biah lak...ngeeeeeeeee ;)


6 comments:

arinieva said...

beso dh si along. dah macam adik kakak je dia ngan ko kak.

ratna said...

Rindu tmn tasik perdana

ieda said...

dah besar anak2 dara berempat ni...

fazilzura said...

heheheh sibbaik diorg x main masak2 kt sana kak

fazilzura said...

heheheh sibbaik diorg x main masak2 kt sana kak

el said...

weii kiut tul baju merah ko tu ada gambar dak gegel..hahahaha

klik klik (^_^)