14.5.12

::TUAN BELOG PITAM 18 KALI::

HA, tajuk pon dah nyatakan segalanya ;)

Mlm td aku dah start sakit2. Pagi ni bangun trus pitam2 ntah brape kali. Takleh tegakkan badan masa berjalan. Makanya, terdampar le aku mcm ikan tak cukup oksigen. Kebetulan Si Along pon x sihat. Demam panas, ada geng le aku bersakit2an dengan dia kt umah ni.

Ptg ni baru boleh bangun. Kebuluran, masa bubur nasik...telan je buat lapik pewot. Jap lagi Kaman blk, baru bawak Along gi klinik. So, esok2 jelah aku hapdet belog ni ye. Bubyeeeeeeeee!

7 comments:

el said...

ha!!!!biar betik ni aiii 18x ko
ya Allah...nape jd cam tu...apa yg ko dah buat ngan badan ko...papepun ku doakan ko sihat2 eh...ermm scary aku ...tc

aimaniman said...

salam kenal dan dofollow sini

semoga lekas sembuh dan boleh terus berblog dan datang ke blog akak...

AMNA said...

salam.

Makk aiii. 18 KALIIII?!

huhu.. semoga cepat sembuh ye kak.. :)

Ibu n Abah said...

Ai...
sebelum pengsan kali ke 19
LEKAS PERGI CHECK DOKTOR.....!!!!!!

Eye_nee said...

beb..hati2 ok...makin parah dah ni...JAGA PEMAKANAN KAMU(kalaulah ada font kaler MERAH)...jgn ambil lewa sis...DEGIL..KETEGAK...KERAS KEPALA...KEPALA BATU...TAK DENGAR CAKAP....apa lagi aku nak tulis ni...

SAYANG KO......

A.I said...

KENGKAWAN,
hehe...HARINI DAH OK SKIT. DOC KATA PEWOT PENOH ANGIN & DEMAM AJE..

Lady RaRa said...

hi kak ai lawa. selamat hari jumaat.

klik klik (^_^)