4.10.12

::DAH NK DPT TELINGA::

4.9.12

Kelmarin aku angkut Angah masuk opis sbb tghari tu nk ke HUKM. En. Bob nk buat ukuran final utk telinga palsu dia tu...


wahhhh...angah dh ada tinga belah kanan ;)

en bob tgh cantumkan 'tapak' dgn tinga lilin...

ini le hasil dari pinjam telinga si Adek haritu..skang ni angah dah tak sabar2 nk dpt telinga dia. Mgg depan dah start proses nk kaler bagi match dgn kulit Angah lak...


8 comments:

deaf-angel said...

siap kaler ye..
All the best Angah. Best wishes always.

Bibu Wilda said...

waah congrats Angah mesti x sabar kan?

Sheila Shafeareen said...

Salam..alhamdullilah akhirnya siap juga...npk mcm betul...moga angah happy ye...

Abil Fikri Ahmad said...

Angah, uncle rasa kan kalau bagi kaler warna warni mesti cantik kan...

Amacam ada berani?! hehehehehe

A.I said...

Deaf Angle,
Mesti le kene kaler, nnt lain mcm lak nampaknya guna telinga lilin tu. hehe...

Bibu,
Haritu pegi pon dah nampak dia hepi sgt2 bibu :)

Sheila,
Tu pon belom abis proses lagi. nnt lagi nmpk mcm real. mekaseh ye sheila :)

Uncle Abil,
Kaler mcm rainbow tu ye uncle? nak..nak..nakkkkkkkkk (nnt ckp dgn mama, uncle yg ajar!) caiyokkkk..

Ibu n Abah said...

Ai..
Semuga Angah selesa dengan telinga barunya...
Alhamdulillah...

A.I said...

Akak,
Insyaallah kak. Dia pon x sabar2 nk merasa pakai telinga dia tu :)

cikPUAN einaYrah said...

salam..
semoga selamat semuanya... :)
semakin cantik lepas nih..

klik klik (^_^)