5.10.12

::SCANDAL AKU::

5.9.12 




Ha...ni le scandal aku. eh, bukan2..ni anak ikan iolls (scandal kene sorokkan, takleh tayang). hehe..

Kalau kowang nk tau, ni le anak sedara si Kaman. Anak adik pompuan dia. Aku sendiri pon x perasan ntah bila masa si Firu ni membesar jadi anak bujang. Dulu aku main dukung2 je dia. Skang ni, dia dah boleh dokong aku pulak. Camne tu? hahaha...

Skang ni dia blajar kat IKBN Dusun Tua. Kebetulan haritu kami ke rumah Bedy (adik lelaki kaman), dia ada kt sana. So, kami hantar le skali dia blk ke IKBN. Nak suh dia naik bas dari Subang kesian lak, jauh jugak Dusun Tua tu kt Hulu Langat sana..

Firu, mok long doakan semua yg terbaik utk awak. Belajar elok2. Sok lusa bleh jadi mekanik professional. Senang mok long nk hntar kete suh kau repair nnt. hehe ^_______^





9 comments:

Ibu n Abah said...

Budak sekarang.. Cepat betul meninggi...
Rasa baru jer timang2 ..

Abil Fikri Ahmad said...

Dia pun bergambar cm en Kaman kita jugak,,selamba jea hahahahaha...

Lalink, jangan lupa g check up nanti!

A.I said...

Akak,
Kan kak? cepat sungguh membesar...

Lalink Abil,
Dowang kan sama spesis. takde perasaan time bergambar. hahaha...

nurul said...

nanti kite tlg tengokkan. dkt je ikbn tu dgn rumah (10 minit). kalo dia dating ke apa nanti kite report kat akak =P

padahal kalo dia dating mesti sampai KL ke ampang ke. camne nak bg bukti bergambo =)

A.I said...

Nurul,
hahaha... ye ke? ha, kau tlg tengok2kan dia ye. tp rasanya dia x reti nk berdating2 ni kot. pemalu orgnye ;)

Bibu Wilda said...

hehehe aku ingat anak ikan ape tadik

A.I said...

Bibu,
kennnnn...drama sgt! hahaha...

dmx said...

waaa...A.I (tajuk sensasi)
rupenyee...
aleh2 citer jejak kasih plak huhuk

A.I said...

DMX,
hehe...saje bikin tajuk sensasi gitu ^_____^ ustaz x marah kannnn? heh heh

klik klik (^_^)