15.10.12

::PENAIK NAFSU::

15.10.12 

Time kebulur...time takde selera...time demam, ini adalah yg TERHEYBAT!!!!! 



(kicap pon dh mahal skang ni kann? ish)


21 comments:

sHeeMa DeaN said...

sangat setuju.. telur dan kicap.. sangat marvelousss.. tapi kan .. lagi berselera bila makan dengan pinggan 'kangkung' tu.. .sure menambah nambah

A.I said...

Sheema,
kannnnnnnnnnn...baru bertambah2 nafsu mkn dengan pinggan tu. hahahaha...

Anonymous said...

Sedapnye...rasa nak pergi dapur g goremg telur pastu mkn dgn nasi panas2...tenyeh skit kicap tu dgn cili padi...fuhh...terangkat bontot...

kakngah said...

aku dah tak beli kicap kipas udang tu. mahal giler.
tukar kicap jalen.
janji kicap.

Kniedaz said...

betul tu sis...sangat sedap..saya suka kicap Jalen Kuning sedapnya yum yum

A.I said...

Anon,
baik kau gi goreng telor tu skang. kang kempunan lak nk bikin bontot kau tu terangkat. hahahaha

Kakngah,
Jalen sedap ye ngah? nnt aku try test..

Kniedaz,
Kau pon mkn kicap jalen jugak? isk, tak boleh jadik ni. nnt aku pon nk try gak la ;)

Ibu n Abah said...

Oittt... Cuti ker?
Itu sambal apa?
Habhal mmg nak naik rege lg...
Yg botol besar tu nak naik sampai 10hengget..
(tokeh kedai belakang umah lah cakp... Bohong dia... Bohong lah akak....kikikikikiki)

mummy aryuee said...

Aah.. Kat NSK kicap kipa udang botol besar yg manis tue dah naik harga 8.50! Jalen baru 5.50..

Ina Hashim said...

salam...

nasi panas+telur mata+kicap....mmg penaik nafsu :D

kaklong said...

arsal mahal no kicap kat tmpt ko ai?
kat sini baru 4hengget lebeh... :p

nome said...

haih, hancur lagi la diet aku tengok menu makanan ko ni kak...terus rasa nak jilat screen pc

Eye_nee said...

sambal belacan ker tu Ai...ikan bilis ni goreng + bawang + cili api sikit...telur panas2..nasik panas2...mabeles d'amour koooo....

A.I said...

Akak,
Tu sambal cili api melecet jubo! hahahahaha...tp mmg ye la kak. mahal giler kicap tu..

Mummy Aryuee,
e'eh yelah....dah lama aku x gi NSK ;)

Ina,
kannnnnnnnnn..bleh bertambah nasik!

Kaklong,
Ntah le k.long..mmg gitu le regenya. ada lagi 1 kedai jual bahan2 basah tu lagi mahal nk mampos dia tekan. huhuhu...

Nome,
kau lap dulu screen tu nome. berabok!!

Eye_nee,
bukan kak. tu sambal cili api melecet jubo! hahahaha...

kisskiut said...

kak aiiiii...
telor goyang tuuuu wuuuu
lapoooo!
sedappp ok!
memenuhi citarasa beb!

A.I said...

kisskiut,
ha..tang goyang tu yg bikin naik napsu. wakakakakakaka...baik kau gi grg tolo tu cepat. kang kempunan lak..

lieyalatif said...

ya Allah...betul kak...dpt lauk ni pun mau berpinggan2 aku melantak kak...terbaik laaaa...telo goyang inul lak tuh!

Abil Fikri Ahmad said...

Orang sakit kidney memang makan telor jea ke!?

A.I said...

Lieya,
kannnnnnnnnn?? lagi goyang, lagi naik napsu (mkn). kahhhhhhhhhhhhhhh

Lalink Abil,
A'ah, org yg sakit buah pinggang mmg suke mkn tolo. heh heh heh ;)

Fifi Nadhrah said...

terliur tu.. kalau tambah cili api.. peerrghh..

fitrihayon said...

salam.... saya mmg bekas penguna kicap jenama utama (tak bole sebut.. hehehe). Di sebabkan harga die melambung setinggi gunung, saya telah diberi cadangan untuk cuba kicap baru oleh promoter kat pasaraya. Ada beberapa kriteria yang saya selalu tengok kalau diberi cuba produk baru.
1. Tgk label org Islam punye ke?. Ok pass. (Muslim & Bumiputra)
2. Rasa dia sedap tak…? ok pass (Sangat sedap hokey)
3. Ada sijil halal tak…? ok pass.. ada sijil halal
Yang penting harga pun masih mampu untuk dibeli. RM3.50 sebotol 430ml. . Ok pass… Lepas kira2... 1ml=RM0.008 (RM3.50 bahagi 430ml, dapat la 1 ml = RM0.008) Korang kira la sendiri kicap lain kalau nak banding... Kicap nie mmg murah gile rupenye... bentuk die je nampak besar. tp harga murah. aku suggest 100% beb... Memang TERBAIK dari segi rasa dan harga…. Kicap ENAQ nama dia... Bole ushar2 kat website dia. www.enaq.com.my

A.I said...

Fifi,
mmg mkn dgn cili api tu pon, tp aku masak smbl le. terangkat bontot!!

Firihayon,
Ye ke wei? Apesal aku x penah dgr nama kicap Enaq tu..huhuhu. ok2, abis je kicap aku ni sok. aku carik kicap Enaq kau tu ye. thanks beb ^______^

klik klik (^_^)