13.2.13

::BERYEE SANG DGN AMOI::

13.2.13 

AKU bercoti-cotian lagi kt rumah ni. Seminggu opis aku tutup. Ngalahkan beria nk menyambut raye. Walhal staff cina ada 2 org je. hihihi...Jumaat haritu aku ngan Amoi gi mkn jopun kt Shogun, SohoKL. Memula tu memasing takde selera nk makan (konon). Tp bila smp je kt dlm tu...selera jin hantu raya kami sudah mari. Masing2 pulun makan smp lobam! haha...


1st round..

ini adalah yg terbaek! tp kedekut tul..2 org dpt 5 ketol ni aje..huhu

ini pun terbaek wok!

amik..! siput vavi pun aku bedal!

Yee Sang ciput. hehehe...jadik le..

sopan le sgt...walhal ;P

slurrppppppp

 my lesbo, Amoi ^_^

hantu raye sudah kenyangggggg ;P

 ini le keje kami...makan, makan, makannnnnnnn smp lobam! 
masa ni kt Oldtown

 amik kau...! mangkuk mee lagi beso dari kepala. tp licin ye uolls ;)

ni pulak kt Sakae Sushi... 
(mmg buruk lantak sungguh) tp i loikeeeee ^__^


Yelah, aku ni semacam skit tau. selera ada naik turun. Kadang tu mkn mcm tak cukup2. Nk mengunyah aje kejenya walaupon dah bedal nasik sepinggan. Tp kadang tu langsung takde selera nk mkn. Pewot dah menggelupur kebulor pon tak boleh nk telan apa2 :(

Nnt2 aku update criter pasal aku seronok beronok ronok kt bagan lalang ngan geng2 lesbo m.com aku sabtu/ahad haritu ye. tgh tunggu nk curik gmbr dari kengkawan aku. heh heh...

Ok2, mak nk gi memasak kt dapo. mak jadi surirumahlif minggu ni. bubyeeeeeeeeee ^____^




3 PENGOMEN:

Abil Fikri Ahmad on 2/13/13, 12:29 PM said...

Ai! lalink, bukan main sedap balun oister tu..! Pinggang tu jaga sikit..

A.I on 2/13/13, 1:16 PM said...

Abil Lalink,
Ala....sekali sekala jewwwwwww ;P

el on 2/14/13, 9:08 AM said...

perghhh mkn luar negara ko ye aiii untunglahhh haha

klik klik (^_^)

 

My Life as a Mother and Wife Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei