5.2.13

::BERCOTI SAMBIL BUEK KOJO::

5.2.13 

Kami bertolak blk Melaka mlm Khamis haritu. Saje balik awal, apa2 bleh standby sbb tghari jumaat tu aku dah kene start mekap nikah. Mlm tu pulak mekap utk majlis berinai & persalinan. Bergunduh gandah le kami anak branak. Time aku mekap tu Kaman bawak bebudak gi Jusco. Mlm tu sementara aku mekap, bukan main lagi dowang tengok wayang bagai kt sana. Tp mlm tu aku suh Kaman angkut bebudak tu mkn kt rumah pengantin je. Save skit duit aku kannn..rezeki pun mmg ada, bedal jelah. hehehe...

Sepanjang kami kt sana, duduk kt rumah mak aje. Tp mak takde. Dia ke Perak ada majlis kawen anak sedara dia :)



memasing dah keletihan ha...
(ni masa mlm berinai)



my very best assistant ever! ^___^

amik kau! mak kau sibuk siapkan persalinan pengantin, kau dah terbongkang tido kt beranda rumah org. hahaha...kesian BB

Esoknya pulak (sabtu), pepagi buta kul 7 aku dah kene mekapkan pengantin utk majlis Qatam Quran. Pastu sambung terus bersiap utk bersanding. Tghari tu pun sama, aku suruh je Kaman angkut bebudak tu mkn nasik minyak. senang...

Selesai je keje aku, trus usung bebudak ni gi Tanjung Bidara. Aku gi yg kat tmpt privacy skit. Tenang skit kepala hotak aku. Tp kat situ aku banyak membuta je. Letih giler badan aku. huhuhu

cantekkan? aman je...



kami je yg main kt situ. yg ada pon, sibuk mancing kt batu2 sana tu..



bapaknye yg over :P



istana pasirku musnah dilambung ombak..kihkihkih


sesi lompat katak


tingginyeee!!


along kretip - bayang2 pun boleh lompat ;)


bebudak ni berkubang smp tak nak balik tau..






dah le tu....jom balik jom!

feeling sgt kau long...


cantiknye...


Sabtu mlm tu kami gi pasar malam Alor Gajah beli makanan, pastu makan kt taman permainan dataran keris tu je. Bebudak tu main smp nk kul 11 mlm. Ahad esoknya tu pulak, kami banyak rehat je kt rumah mak. Ptg tu kluar gi mkn, terus balik ke Rawang. 

Insyaallah, minggu ni kami ke Bagan Lalang lak. Ada gathering ngan mak hayams@mommies.com  ^____^



5 PENGOMEN:

Abil Fikri Ahmad on 2/5/13, 11:29 AM said...

Lepas penat bekerja memang terbaekk rehat2 kat tepi pantai..Ur having a very very nice family lalink..

fan said...

Jalan klcc ada nasi lemak, gi tepi laut takde pulak. :-)

Kniedaz on 2/5/13, 2:18 PM said...

amboi..memang seronok sungguh bercoti ya sis...

amer akat on 2/6/13, 6:37 AM said...

aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/

A.I on 2/6/13, 11:07 AM said...

Lalink,
Bagi anak2 enjoy, mama pun hepi ^____^

fan,
jalan klcc ada nasik lemak, jalan ke pantai ada nasik minyak ;P

Kniedaz,
bagi bebudak hepi2. maknye bertegang urat kojol eh, kojo. hahaha..

Amer,
TQ amer ^___^

klik klik (^_^)

 

My Life as a Mother and Wife Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei