21.2.13

::LAUK MALAS::

21.2.13 
 


lauk time malas & takde mood nak masak,
tp boleh buat org makan bertambah & cirit birit ;)

12 comments:

fazilzura said...

adeh kak..
lauk malas mu sunguh mengiurkan

sHeeMa DeaN said...

itu yang sedapp kak oii..
mlm tadi org demam.. tak larat nak masak.. laki orang goreng telur mata kebau.. makan dengan budu dan berulam kan timun.. anak anak puji..

* "harinie babah masak sedap"...

* kak jaga kesihatan yerk... semoga akak cepat sembuh tau... risau plak orang.. sbb teringat dekat arwah abah orang..

A.I said...

Jub,
menetek-netek tak air liur kau? heh heh

Sheema,
hahaha...kan? lauk ni la lauk yg terbaek sebenarnya. laju je mkn.
Mekaseh yg atas doa tu ye :)

Eye_nee said...

ni yg terbaek antara byk lauk pemalas yg baek..kalau akk telo mata tu+kicap dha cukuppp baekkk dah tu.tak yah timun ikan goreng bagai....

Kniedaz said...

sambal belacan tu made in Kelantan ek sis? Aritu adik ipar balik Kelantan kami kirim satu balang besar..pedas kaw kaw tapi sodap! Lauk simple camni pun sedap!

A.I said...

Eye_nee,
Kan kak kannnn? nak2 lagi mkn time kebulur. jalannn aje! hehe

Kniedaz,
amboii..jauhnye smbl blacan kau! ni akak tumbuk sendiri je. guna cili api merah yg banyak bijik tu. tercirit2 aku! haha..

Atie said...

lauk mcm nie kalau makan panas2 memang terangkat ok.....sedappppppppp

Ibu n Abah said...

Tu ada gak lauk..
kira lauk separuh rajin tu..
lauk malas..
basuh ikan bilis.. gaul dengan nasi... ekekekekekekek

A.I said...

Atie,
kannnnnn...terapong mak anak branak! hehe

Akak,
mak oii..tu dah mcm nk kasi kucing makan je kak. hahaha..

ieda said...

kat rumah akak kalau ikan kembung goreng kunyit mmg laju...telur plk kna telur dadar..kicap wajib...bertambah2 depa makan.

el said...

paling hebad...di tekak ku jugak hahaha

A.I said...

Kak Ieda,
perghhhh!! mmg sedap kan kak? ikan lak rasa lemak2 gitu. mmg laju la mknnye.

El,
tekak kau tu apa yg tak heybat? sume pun heybat kau bedal. muahahaha

klik klik (^_^)