23.7.13

::KEMBALILAH SAYANG::

23.7.13

(dah mcm tajuk novel lak entry aku ni)

Tapi mmg sentap sangat tau :(  dari Jumaat haritu Bebet tak balik2 ke rumah. Mmg sebelum tu dia asyik kluar je sbb ada kucing jantan menunggu. Gi datinglah agaknya tu. Tp tetiba sampai tak balik2 pulak. Lari ikut jantan ke apa kau ni bebet? ke...kau dah balik rumah tuan asal? 

Mama & kakak2 semua rinduuuuuu sangat2 kat bebet. BB hari2 nangis tau... 

dah nak seminggu bebet tak balik, tp mama tak buang lagi makanan.
mama letak lagi kt tempat makan bebet..

pasir bebet pun mama tak buang lagi.
mama dah belikan yg baru tau :(

rindunya mama nak cium romol2 dia..

manalah anje itam mama ni pegi...

balik la bebet...mama rindu...



6 comments:

Kniedaz said...

Anak tak balik? Mana la dia pi agaknya...sian adek...

A.I said...

Kniedaz,
tu ler...bebudak tu sume sedih teringat rindu kt dia..

ieda said...

kena bawa lari ke Lombok dah kot...hehehe

kalau manusia payah nak balik tapi kucing biasanya pandai ja dia cari jalan balik rumah....sabar...nanti baliklah tu.

nome said...

ala siannya bb..sampai nangis2 rindukan bebet...

manalah dia pegi yer

Emy Omar said...

Ala sian BB..kalau bebet ko tu x blk gak kak cari la yg lain utk BB.Entah2 bebet tu laro ikut kucing jantan ke siam kot kak hihihi

A.I said...

Kak Ieda,
Lombok?? haha..sib bek kucing, bukan tuan kucing yg kene bawak lari ;P

Nome,
Ntah la beb. Smalam pun anak2 aku nangis lagi tingat kt bebet :(

Emy,
tak sama la dgn kucing lain. bebet sangat behave & manja. huhu...

klik klik (^_^)