20.5.14

::KAWENKAN ANAK::

21.5.14

Sabtu & Ahad haritu kejung aku! Ngalahkan aku yg kawenkan anak. Jiran kt flet aku tu ada buat kenduri. Anak dia kawen. Kalau kowang tengok dowang ni takde rupa mcm anak branak tau. Macam adik ngan kakak je. Mesti org tak caye kakak cantek tu dah ada menantu ;) 

Ptg sabtu tu berlenggang aku turun tingkat 5 mekapkan si Aju...


amboiii...selekehnye mekap retis kau aju. mana kau dapat tu...ish *________*

lepas mekapkan Aju, aku berlari naik atas balik salin baju. kene paksa gi tmpt nikah tu skali. huhu..berusung la aku anak branak ke sana. laki aku dah mmg ada kt sana sbb menolong apa yg patut.
kenduri kawen kali ni tak buat kt bawah flet. Kakak cantek tu sewa tempt kt kg pengantin 'Simpol The Garden Of Love' namanye. Dekat giler ngan umah kami. Dlm 5 minit je nk smp ke situ..


kawen dah kau aju... ;)

 bebudak sronok bleh men lari2 berkejaran sana sini kat sana..
feeling2 kat fraser hills gitu ;)

lepas ni sure ramai org2 flet aku buat kenduri kt sini. selesa giler kot.

tukang mekap brenti rehat sat na...
dating bawah pokok doyan nama diberi ;)

cik anon, yg tudung pink yellow ni le mak si aju ;)
comel angat kan?

Malam tu sambung mekap lagi utk majlis berinai. Yg tu aku kene gi Simpol mekapkan kt sana. Majlis berinai ni skali dgn persalinan. Merasa mak uols! sampai kul 1 pagi berkampong kt sana anak branak.. 





ok, cantek dah mekap retis kau aju. hak hak...

canteknye kau aju. sama mcm mak kau..
sama mcm tukang mekap kau jugak
ok, pitam! mih mih mih..

dah mcm rupa si Sepet lak aku tengok Aju time ni. hehe..


Balik dari kenduri petang tu, anak branak sume bergelimpangan tido tak sedar diri. Keletihan yg amat! betol2 mcm kami yg kawenkan anak...hohoho..


11 comments:

anna hashim said...

akak...cantiknye akak mekapkan si aju ni..lawa..berseri2.....:)

Anonymous said...

mana mak pengantin? cantik kampung pengantin, ada gambar lagi? pengantin tinggi.

lieyalatif said...

sumpah cantik kak.... mmg pandai ko makeup....berseri2 pengantin hah....naik seri pengantin dek tangan ko punye kerje kak...mmg superb!

el said...

cantik giler kau makeupkan si aju tu
meh tulun makeupkan aku pulak hahaha
sekali tgk aju tu mcm muka si imah kau tu ekeke

A.I said...

anna hashim,
ngeeeeeee..mekaseh ^____^ tp dia pun dah mmg tersedia cantek...

anon,
ala...ye tak ye. lupa nk tepek gmbr kakak cantek tu. nnt aku tmbah lagi gmbr kt entry ni. yg kg pengantin tu try google..

lieya,
hehe...Alhamdullilah, mekaseh :)

el,
kahhhh...jauh beno ngan rupa si ema el oii. meh le sni aku tepek muka kau pulak ;)

Miss Moon said...

cantek la kak ai make up kan

yangggggggggggg u make up kan ai vleyyyyy?

Anonymous said...

wow. thank u! yes! comelnya maknya, muda remaja.

farrah said...

Suka sangat hasil mekap Kak Ai. Serius cantik. Kena la dengan jiwa saya hehe.

A.I said...

Moon,
meh sni tadah muka, hakak tepekkan muka kau..hahaha

Anon,
kannnnnnn? maknye pon comel ^___^

farrah,
kene dgn jiwa kau ye? hehe...mekaseh :)

a片 said...

線上免費看a片
免費a片AV女優
成人校園a片
a片情報站
a片貼圖區
免費a片
色女a片群
免費無碼a片
夫妻做愛a片直播
成人校園a片

換妻社團俱樂部 said...

夫妻做愛a片直播
免費a片下載無碼
線上免費試看短片a片
免費a片AV女優
免費無碼a片
a片免費試看
免費a片下載
色女a片群
情色a片
免費a片

klik klik (^_^)