26.5.14

::MENJANGGAL KAT KENDURI KAWEN::

26.5.14


Ahad smalam gi kenduri kawen kt Wisma Sejarah. Tp kali ni aku jadi tetamu je. Yg buat keje, si AJ, naemah, imi (adik naemah) + laki aku, kaman. Utk wedding ni, Cinta Aliah jadi wedding planner. Pelamin, busana, walkway, arch sume Cinta Aliah buatkan. Yg kawen ni pun bukannye org lain. Tp BFF AJ sendiri, Yana ^_____^ makanya, harus la kami sefamily serang majlis tu termasok la mak...kami kenal rapat dengan keluarga Yana. Tahniah ye Yana....




AJ + Shah in action


2 meja utk family kami...meriah uols!


mr wonderpet dah bertukar jadi zombie tak cukup tido. sibuk pasang & bukak pelamin dari hari jumaat lagi.. ;)
janggal lak aku rasa sbb tak sarung uniform.  jadi tetamu katanye kannnn.. ;)

anak-anak dara saya.. ^______^
yg tengah tu anak iena, Dillah..
angah pun dah besar. skang ni dah kene gosip sesama dah kt umah tu. hehehe..


sayang mak...


mak saya yg cantek manes ^______^


ni adik aku, IENA
yg terjongol kt blakang kami tu faizal, laki iena. sempat lagi dia. hihi..
kitaorg ni jarak umur setahun je (gigih tul biah dgn din dulu. hahaha). masa kecik2 org ingat kami ni kembo. sbb abah mmg belikan baju, beg, kasut sume sama je sepesen. walhal, yg kembo betolnye si AJ + Ayoi. dah dowang lak yg nmpk lain, sbb lahir 2 uri ;) kembar tak seiras..

(curik dari iena)
lebiu..!!


6 comments:

lieyalatif said...

cantiknye ko kak...dah mcm anak dare jek hah....

sesekali dok meja tetamu pun syok gak kan kak...lagi2 lauk kenduri kawin sedap2...uihh lieya kalo makan lauk kenduri kawin mmg letak tepi diet2 tu...rugi woo diet...heheheeheh

A.I said...

lieya,
elehhhh..tak yah nk kata org ye. kau tu yg mcm anak dara lieya oii. haha..
mmg wei! pulun aku mkn smalam. ada gulai kambeng hokeyyyyy.. ^______^

deaf-angel said...

lawa pelamin.. aku tengok je dah penat, apa lagi orang yang nak pasang tu semua haha.

A.I said...

deaf-angle,
kann? yg kali ni lg penat tau. memula pasang nikah, pastu bukak. bawak g tmpt lain, pasang & tambah lak benda lain. dah siap, bukak pulak, angkut balik & susun kt store. gituuuuuu

azlina aliuddin said...

Best dpt kumpul reramai, meriah..macam majlis tu kite punye lak..haha.haa mak da sound, da lama kite tak pi bekelah tepi sungai..jom Tan, ko plankan le.

A.I said...

Iena,
Kan na? hahahahaha..
ok2, AYOH KITERRR!!!!

klik klik (^_^)