27.6.14

::AUTA si BB::

27.6.14

Kowang tengok la anak Ben10 aku si BB ni..patut le mlm tadi aku tengok pelik mangkuk megi dia ada sebatang je chopstik. rupanyer benda tu bukannya chopstik tp batang tu straw!!!

garfu + straw
kau agak2 camne dia nak makan?

tu diaaaaa...bukan hirup ye, tp sedut kuah!!
kau mampu???

ade je auta si BB ni tau..
noti tp cerdik. hehe..result exam haritu sume A.
Adek pun sama gak ^______^
gudgirl..


4 comments:

Mar Mansor said...

kemain menyedut kuah tu..tersedak nanti..
teringat pulak anak saya minta megi malam tadi..

A.I said...

Mar Mansor,
bebudak pon mintak megi mlm td. tu yg buatkan jugak tu sbb bulan puasa nnt dah tak merasalah megi2 ni. hehe..

FARYN said...

kak..aku pun kecik2 buat camtu gak.
bley ar gang ngan bb!
hahahaa

A.I said...

Faryn,
ha....boleh la kau geng ngan si BB. hahahaha..aku tak terpikir langsung boleh nak sedut kuah tu dgn straw. kahhhh

klik klik (^_^)