6.6.14

::OAT CHOCO::

6.6.14

Ek elehhhhhhh...org len dah berzaman2 mkn menda alah ni. hakak kau baru terhegeh2 nk rase. Ni pun sbb laki bawak balik dari keje. Cinonet je rupanya oat ni. nk kenyang camne? aku kene bedal abis sepeket besar ni baru rasa kenyang kot :P ala, buat kudap2 boleh la kan? Dap gak kan? memula tu aku mcm heran org kata sedap. Oat sedap? memula dgr tekak aku dah kembang2 mual. Skali rasa....rupanya mmg sedap la nyah hey! macam makan kuih raye je rasa dia. Lps ni nak mintak mr wonderpet a.k.a habang jebats belikan sepeket beso letak kt opis la. bleh kunyah2 sambil wat keje tonton drama online :P


OTCOKO nama diberi
^_____^



10 comments:

sue zainun said...

tgh in menda nih skrg kan..

A.I said...

sue zainun,
org dah reda upload sana sni, akak baru nk dpt rasa. hehe..

deaf-angel said...

ni aku baru tengok semalam, tapi lupa nak rasa sebungkus...

ni jenis orang cakap "ah kat langkawi je ada jual!".
hahah

Anonymous said...

kat tempat aku depa jual 7hengget sepeket...berpeket2 dah aku telan tak kurus jugaks

A.I said...

deaf-angle,
elehhh..takde maknanye kt langkawi je ada. kt sini sepah2 dah org jual. cer la rasa seketol..dap mcm bisekut raye ;)

Anon,
kennnnnnnnn...takde boleh kurusnye pon. benda ni kira mcm cikedis je kan? laki aku beli sebungkus $9hengget :)

QASEEH HATIKU QASEEH said...

AI...org cni n my kwn2 da sibuk mkn ni...muka nya sy pn x tau mknn tgh pemes..sbb oat kn tau la rasa oat mcm.mn...jd sy bt x tau shj..smpi la saat dn tika ini sy cuma prna mkn sebijik ja mknn ni tp x igt yg jenis apa..kn mknn ni byk jenis...kaler bungkusan tu lain2 kan..tp yg dlm gbr u ni kompom blm prna..blm tr niat lg nak mmbeli n.x sure mn nak beli...

Emy Omar said...

Anak-anak saya suka oat choco ni tapi tekak saya biasa2 je hahaha

Ibu n Abah said...

My dear Ai
Mmg dah sampai masa Ai dan akak mengubah corak pemakanan yg memudaratkan buah pinggang kita.
" dah sekian lama kita menikmatinya dan tiba masanya kita berubah kepada memilih makanan yg sihat.. Demi anak2 kita yg masih kecil"
( ayat nasihat dari kakak angkat akak yg tak jemu2 mengingatkan akak agar jaga pemakanan dan akak turunkan pada Ai...)

adarnadzmie said...

sedap jugak tapi manis la...hehe

A.I said...

CT,
peketnye je yg lain2 kaler, isi dlm sama. tp ada lg 1 jenis tu yg guna ceklat coklat, bukan yg ni..white coklat..

Emy,
tuler, buat kudap2 boleh la. tp bebudak kau beli sepeket kecik kt kedai mcm mahal je. seketol tu 40sen :P

Akak,
my dear akak...InsyaAllah, ai akan cuba kawal apa yg dimakan skang ni ye kak..huhu...mekaseh sbb mengingatkan. lebiu akak :)

kak normi,
manis ye? ai pulak rasa mcm mkn biskut raya yg lemak2..hehe

klik klik (^_^)